کاهش هزینه نگهداری و تعمیرات با بهترین روش

یکی از پرخرج‌ترین موارد در هزینه‌های یک تجارت، هزینه مربوط به نگهداری و تعمیرات است. با این حساب این روزها کاهش هزینه‌ نگهداری و تعمیرات حرف اول را می‌زند. خوشبختانه با به کارگیری روش‌هایی می‌توان هزینه‌های مربوط به بخش نگهداری را کاهش داد. البته این به شرطی است که شما به درستی ترکیب برنامه‌ها و […]

یکی از مهم‌ترین اصول در بین سازمان‌های موفق، ارائه بهترین خدمات به مشتریان است. در واقع بهره‌گیری از ابزارها و فرایندهایی که برای داده‌های مرتبط با مشتریان با عنوان مدیریت دانش مشتری شناخته می‌شود، می‌تواند در بهبود خدمات مشتریان تاثیرگذار باشد. به زبان ساده‌تر درست ارتباط گرفتن پرسنل شرکت با مشتریان نتیجه‌ای جز رشد کسب […]

تعمیر و نگهداری واکنشی نوعی از نگهداری و تعمیرات است که از وقوع خسارت‌های احتمالی و از کار افتادگی دستگاه جلوگیری می‌کند. در صورتی که این تکنیک درست اجرا شود به افزایش راندمان تولید دستگاه‌ها، کاهش زیان‌های ناشی از توقفات و سازماندهی پرسنل بخش تعمیرات منجر خواهد شد. دقت داشته باشید که اگر نگهداری و […]

اندازه‌گیری شاخص رضایت مشتری csat و میزان رضایت از محصول یا خدمات برای هر کسب و کاری لازم است. امروزه بدین منظور از نظرسنجی‌های مختلفی استفاده می‌کنند که برای انتخاب بهترین روش نظرسنجی ممکن است برای برخی از کسب و کارها دشوار و یا حتی کمی دلهره‌آور باشد. همچنین استفاده از نظرسنجی‌های مربوط به رضایت […]

در صورتی که یک کسب و کار را اداره می‌کنید، باید توجه داشته باشید که همه افراد به کالا یا خدمات شما نیاز ندارند و شما باید تمرکز خود را بر روی مشتریان هدف خود بگذارید. بدین منظور می‌توانید از پرسونای مخاطب استفاده کنید که با نام‌هایی مانند پرسونای خریدار، پرسونای بازاریابی و پرسونای مشتری […]

امروزه بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها دارای دستگاه‌ها و تجهیزات کاربردی و بزرگی هستند که جزو دارایی‌های ارزشمند آن شرکت یا سازمان به شمار می‌روند. متأسفانه خرابی‌ دستگاه‌ها و تجهیزات همیشه یک شرکت‌ را تهدید می‌کند و به دلیل صرف هزینه‌های گزاف برای تعمیرات موجب کاهش سود می‌شوند؛ اما چگونه می‌توان از بروز این خرابی‌ها […]

اگر یک شرکت یا سازمان بزرگ را اداره می‌کنید و محصولات و کالاهای تولیدی خود را به مشتریان ارائه می‌دهید، احتمالاً با فرایند انبارگردانی یا انبارگردانی با بارکد آشنایی دارید؛ اما اگر در ابتدای مسیر هستید و اطلاعات چندانی در مورد انبارگردانی ندارید، باید به شما بگوییم که انبارگردانی یا Stock Taking یکی از مهم‌ترین […]

امروزه در سراسر دنیا کسب‌و‌کارهای زیادی مشغول به کار هستند که برای پیشی‌گرفتن از رقبا به ترفندها و استراتژی‌های مختلف نیاز دارند‌. جلب رضایت مشتریان یکی از بهترین ترفندها برای افزایش فروش و پیشی‌گرفتن از رقباست؛ اما چگونه می‌توان رضایت مشتریان را جلب کرد. گارانتی و خدمات پس از فروش جزو استراتژی‌هایی هستند که بسیاری […]

باشگاه مشتریان چیست؟ آیا مشتریان به کمک نرم افزار باشگاه مشتریان وفادار میشوند؟ و تکنیک های وفادارسازی مشتریان چیست سؤالاتی هستند که معمولاً از کارشناسان ما در تیم بهوان پرسیده می‌شوند؛ اما واقعاً پاسخ این سؤالات چیست و آیا نرم‌افزار باشگاه مشتریان برای کسب‌و‌کارها مفید است؟ اگر شما هم فکر می‌کنید کارتان با انجام فرایند […]

امروزه فعالیت بسیاری از کسب‌و‌کارها و سازمان‌ها بر پایه دستگاه‌ها، تجهیزات و ماشین‌آلات می‌چرخد. بنابراین مراقبت از این دارایی‌ها و افزایش بهره‌وری آن ها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان  و مدیران کسب‌و‌کارهاست. همان‌طور که می‌دانید در زمان خرید تجهیزات تمامی آن ها سالم و بدون عیب در اختیار شما قرار می‌گیرند؛ اما بعد از مدتی […]

امروزه کسب‌و‌کارها از روش‌های زیادی مانند سئو سایت، نرم‌ افزار crm و طراحی یک سایت ایدئال برای جلب‌توجه مشتری و افزایش سود کسب‌و‌کار خود استفاده می‌کنند. اگرچه هر یک از روش‌های فوق تأثیر بسزایی در جذب مشتری دارند؛ اما در این مقاله قصد داریم یکی از مهم‌ترین مسائل در همسو کردن مشتری با کسب‌و‌کار شما […]

بازاریابی شبکه‌ای، نتورک مارکتینگ و بازاریابی چندسطحی نام‌هایی است که اگر تا کنون با آن سروکار نداشته باشید، حتماً از دوستان و نزدیکان خود در مورد آن شنیده‌اید. بسیاری از افراد زمانی که نام بازاریابی شبکه‌ای را می‌شنوند بدون توجه از کنارش رد می‌شوند یا حتی از آن هراس دارند؛ اما حقیقت چیست آیا کلاه […]

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

Name(Required)
×

در بهوان مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره