نرم افزار خدمات پس از فروش

نرم افزار خدمات پس از فروش، حلقه مفقوده‌ای است که می‌تواند تجربه خرید مشتری را از یک تجربه ساده به یک تجربه ماندگار تبدیل کند. اگر به دنبال راهی برای ایجاد یک ارتباط پایدار و طولانی مدت میان خود و مشتریانتان هستید، همین امروز برای آشنایی با نرم افزار خدمات پس از فروش بهوان با مشاوران ما تماس بگیرید.

نرم افزار خدمات پس از فروش بهوان، پلتفرمی نوآورانه برای بهبود رضایت مشتریان

نرم افزار خدمات پس از فروش بهوان یک پلتفرم مبتکرانه و مبتنی بر ابر است که به طور ویژه و اختصاصی برای بهبود خدمات پس از فروش شما طراحی می شود. این سامانه به شما کمک می‌کند تا با قدرت و هوشمندی خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید و زمان و هزینه‌هایتان را به طور چشمگیری کاهش دهید. با استفاده از این پلتفرم، می توانید به راحتی کلیه فعالیت‌های خدمات پس از فروش را کنترل کنید و با مشتریان خود در بهترین حالت تعامل داشته باشید.

تصور می‌کنید این موضوع چه تأثیری بر رضایت مشتریان و موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت؟

البته این تمام ماجرا نیست. نرم افزار بهوان دارای یک بخش ویژه است که به مشتریان امکان می‌دهد با وارد کردن اطلاعات شخصی خود، به راحتی سفارشات خود را پیگیری کنند. این قابلیت جذاب و کارآمد باعث کاهش تماس‌های مکرر مشتریان با سازمان شما می‌شود و در نتیجه رضایت آنها از خدمات شما به اوج خواهد رسید.

برای آشنایی با قابلیت های بیشتر نرم افزار خدمات پس از فروش بهوان همراه ما باشید.

بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش - بهوان
کاربرد نرم افزار خدمات پس از فروش - بهوان

اهمیت استفاده از نرم افزار خدمات پس از فروش در سازمان

از آنجایی که حفظ مشتری به اندازه جذب مشتری جدید مهم است، بنابراین شما باید به دنبال راه‌هایی برای افزایش رضایت مشتریان فعلی خود باشید. واقعاً چه چیزی می تواند بهتر از ارائه خدمات پس از فروش به شما در این مسیر کمک کند؟

خدمات پس از فروش، فرآیندهایی هستند که پس از فروش محصول یا خدمات ارائه شده، به اجرا درمی‌آیند. اگرچه ارائه خدمات پس از فروش لزوما درآمدی را برای شرکت شما تضمین نمی‌کند ولی باعث افزایش اعتبار سازمان شما در بین مشتریان و بازار می‌شود. اما صحبت از خدمات پس از فروش دستی و سنتی، معمولاً تجهیزات و فرآیندهای زیادی را شامل می‌شود که گاهاً پیچیدگی‌هایی را به همراه دارند و ممکن است نیاز به تعداد زیادی نیروی انسانی داشته باشند. در اینجا نیاز به یک راه حل هوشمندانه برای اتوماسیون این فرآیندها بسیار مهم است.

با نرم افزار خدمات پس از فروش بهوان، شما قادر خواهید بود تا به صورت هوشمندانه و اتوماتیک، فرآیندهای خدمات پس از فروش خود را بهبود بخشید. این نرم افزار به شما امکان می‌دهد تا با تمرکز بر تجربه مشتری، مشکلات را سریعاً شناسایی و رفع کنید، ارتباط بهتری با مشتریان خود برقرار کنید و کیفیت خدمات خود را به صورت قابل توجهی ارتقا دهید.

نرم افزار خدمات پس از فروش، برتری در رقابت

در دنیای امروز، رقابت در بازار بسیار شدید است. کسب و کارها برای موفقیت، باید به دنبال راه هایی برای ارائه خدمات برتر به مشتریان خود باشند. یکی از مهم ترین راه ها برای ارائه خدمات برتر، استفاده از نرم افزار خدمات پس از فروش است. سامانه خدمات پس از فروش، یک ابزار قدرتمند است که به کسب و کارها کمک می کند تا خدمات پشتیبانی خود را به صورت مقیاس پذیر و انعطاف پذیر ارائه دهند. این سامانه ها، با اتوماسیون فرآیندهای پشتیبانی، می توانند به کسب و کارها کمک کنند تا زمان و هزینه های خود را کاهش دهند و کیفیت خدمات خود را افزایش دهند.

نرم افزار خدمات پس از فروش حتی می تواند به افزایش ارزش مادام العمر مشتری نیز کمک کند. به عنوان مثال، هنگامی که مشتری محصولی را خریداری می کند، ممکن است در فاز خدمات پس از فروش برای دریافت برخی خدمات برتر مثل تمدید گارانتی محصول هزینه بیشتری را پرداخت کند. این ویژگی برای محصولاتی که چرخه عمر طولانی دارند نظیر لوازم خانگی برقی و تجهیزات پزشکی بسیار کارآمد است.

بنابراین، اگر به دنبال راه هایی برای ارائه خدمات برتر به مشتریان خود هستید، استفاده از سامانه یک نرم افزار خدمات پس از فروش ضروری است. این نرم افزارها، می توانند به کسب و کارها کمک کنند تا در بازار رقابتی امروز، موفق تر عمل کنند.

سامانه خدمات پس از قروش بهوان - behone

نرم افزار خدمات پس از فروش بــهوان؛ بهترین انتخاب برای شــما

رایگان استفاده کنید

به مدت ۳۰ روز با بهوان تجربه عملی استفاده از  نرم افزار را داشته باشید.

با ما تماس بگیرید

 برای راهنمایی بهتر با متخصصان ما در این زمینه صحبت کنید.

بیشتر بدانید

آموزش مربوط به نحوه استقرار، استفاده و مدیریت نرم افزار را دریافت کنید.

نرم افزار خدمات پس از فروش چگونه کار می کند؟

 نرم‌افزار خدمات پس از فروش با ارائه ابزارها و قابلیت‌های متنوع، به شما کمک می‌کند تا خدمات پس از فروش خود را بهبود بخشید و به مشتریان خود خدماتی با کیفیت ارائه دهید. شما از طریق این نرم‌افزار، می‌توانید تیکت‌ها و درخواست‌های مشتریان را مدیریت کنید، وضعیت پیگیری را پیگیری کنید، دارایی‌ها و قطعات یدکی را مدیریت کنید، آمارها و اطلاعات مربوط به خدمات پس از فروش را ردیابی کنید و با مشتریان ارتباط برقرار نمایید. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد تا روند خدمات پس از فروش خود را بهبود دهید و مشتریان خود را راضی کنید.

مطمئنا یک مشتری راضی و خوشحال درآمد بیشتری را به سمت سازمان شما می آورد. در استراتژی های اکثر کسب وکار، ارائه خدمات پس از فروش عالی تنها با کمک نرم افزارهای مدیریت خدمات پس از فروش، به صرفه و آسان است.

اما این نرم افزارها چگونه به مدیریت خدمات پس از فروش شرکت شما کمک می کنند؟

در ادامه با معرفی قابلیت های سامانه خدمات پس از فروش بهوان به این سوال پاسخ خواهیم داد.

ضبط خودکار درخواست های مشتریان

این سامانه اجازه می دهد تا درخواست های مشتریان هم به صورت دستی و هم به صورت خودکار در سیستم شما ثبت شود. به این ترتیب با توجه به نوع سرنخ یا لید، می توانید زمان پاسخگویی را برای انجام سریع اقدام در مورد هر یک از درخواست ها تنظیم کنید.

دریافت سریع بازخورد از مشتریان

یکی از سریع‌ ترین و ساده‌ ترین راه ‌ها برای جمع‌ آوری بازخورد در مورد خدمات یا شکایات سازمان، استفاده از سامانه خدمات پس از فروش است. این بازخوردها برای تجزیه و تحلیل روند پشتیبانی از مشتریان و اطمینان از رضایت آنها بسیار کارآمد خواهد بود.

تفکیک درخواست های مشتریان بر اساس معیارهای برنامه ریزی شده

تعویض، گارانتی، شکایت، سرویس، درخواست دمو، نصب و غیره از رایج ترین درخواست های مشتریان در پخش پشتیبانی هستند. درخواست های مشتری بر اساس معیارهای از قبل برنامه ریزی شده در این سیستم تفکیک می شوند. بنابراین، سامانه مدیریت خدمات پس از فروش درخواست های مهمی که باید سریعا سرویس داده شوند را شناسایی می کند. این کار باعث رضایت بیشتر مشتریان و صرفه جویی در زمان کارمندان می شود.

ایجاد پیوند قوی تر با مشتریان از طریق تخصیص منابع

برخی از محصولات پس از تحویل باید در مقصد مشتری نصب شوند. ضمناً این محصولات پس از نصب برای شروع گارانتی و خدمات دیگر در سامانه ی شما ثبت می شوند. به این ترتیب مهندسان سازمان پس از اینکه نصب محصول را در محل انجام دادند نام مشتری را از طریق این نرم افزار برای دریافت خدمات پس از فروش نظیر خدمات گارانتی تأیید می کنند. آنها همچنین دستورالعمل های مراقبت و نگهداری از محصول را از طریق همین سیستم با مشتریان به اشتراک می گذارند. بنابراین، این برنامه به ایجاد پیوند مثبت بین برندها و مشتریان کمک می کند.

اعلان ها و یادآوری ها برای تماس خودکار با مشتریان

در طول فرآیند، سامانه خدمات پس از فروش به گونه ای برنامه ریزی می شود که به طور خودکار با مشتریان تماس گرفته و درخواست های خدمات آنها را به پشتیبانان منتقل کند. این سامانه می تواند رویدادها را طبق زمان بندی برنامه ریزی شده برای مهندسان یادآوری کند. بنابراین تمام وظایف به ترتیب در سیستم ثبت و انجام می شود.با این سیستم به هیچ یک از درخواست های مشتریان بی توجهی نمی شود.

با مشاوره تحول دیجیتال بهوان
بزرگترین تحولات را ساده رقم بزنید

نکات کلیدی برای موفقیت در ارائه خدمات پس از فروش

ارائه آموزش استفاده از محصول به مشتریان

یکی از بخش های مهم خدمات پس از فروش در هر سازمان آموزش است. به خصوص اگر شما در حال فروش یک محصول در حوزه تکنولوژی های روز دنیا هستید، بسیار مهم است که به مشتری اصول استفاده از محصول را آموزش دهید. در هنگام فروش تجهیزات پزشکی و ماشین آلات صنعتی، این آموزش الزامی است. با یک نرم افزار خدمات پس از فروش می توانید جلسات آموزشی را مستقیماً به مشتریان خود اطلاع دهید.

خدمات نصب محصول در محل

برای برخی از محصولات، ارائه خدمات نصب در محل مشتری الزامی است. اگر چه شما دفترچه راهنمای نصب را ارسال می کنید، اما خدمات نصب و راه اندازی که شخصاً توسط تکنسین مجرب شرکت شما ارائه می شود بسیار مهم است. شما با ارائه خدمات نصب رایگان، می توانید رابطه قوی تر و شفاف تری با مشتریان خود ایجاد کنید. در هنگام فروش تجهیزات پزشکی و ماشین آلات صنعتی، این آموزش الزامی است. 

پیشنهاد تعویض یا بازگشت

برخی از کسب و کارها به منظور جلب اعتماد مشتریان، برای یک دوره خاص مثلا در یک بازه ۷ روزه، خدمات بازگشت یا تعویض رایگان را به مشتریان ارائه می دهند. هنگامی که شما چنین طرح هایی را ارائه می دهید، لازم است سفارش تعویض یا بازگشت را پیگیری و مدیریت کنید. با استفاده از سیستم خدمات پس از فروش، می توانید کل این فرآیند را هم برای سازمان خود و هم برای مشتریانتان ساده کنید.

تعمیر و نگهداری تجهیزات

کلیه ی سفارشات کاری مرتبط با نگهداری، نصب و تعمیرات باید در یک مکان واحد سازماندهی شوند. به این ترتیب، محاسبه میانگین هزینه های خدمات برای تجهیزات خاص و کل هزینه های نیروی کار ساده می شود. برای این منظور می توانید از نرم افزار خدمات پس از فروش و همچنین نرم افزار نگهداری و تعمیرات استفاده کنید.  استفاده از سامانه خدمات پس از فروش مزایای سازمانی زیادی را برای شما فراهم می کند.
البته ممکن است همه ی سامانه های خدمات پس از فروش موجود در بازار این قابلیت ها را نداشته باشند. به همین دلیل بهتر است نسبت به خرید یک نرم افزار خدمات پس از فروش اختصاصی برای سازمان خود اقدام کنید. اگر در این باره سوالی دارید پیشنهاد می کنیم یک مشاوره رایگان مهمان ما باشید. ما در بهوان تمامی موارد لازم را بررسی می کنیم و متناسب با کسب و کار شما بهترین نرم افزار را طراحی خواهیم کرد.

در پایان برخی از ویژگی های مهم سامانه خدمات پس از فروش بهوان را شرح می دهیم :

البته ممکن است همه ی سامانه های خدمات پس از فروش موجود در بازار این قابلیت ها را نداشته باشند. به همین دلیل بهتر است نسبت به خرید یک نرم افزار خدمات پس از فروش اختصاصی برای سازمان خود اقدام کنید. اگر در این باره سوالی دارید پیشنهاد می کنیم یک مشاوره رایگان مهمان ما باشید. ما در بهوان تمامی موارد لازم را بررسی می کنیم و متناسب با کسب و کار شما بهترین نرم افزار را طراحی خواهیم کرد.

در پایان برخی از ویژگی های مهم سامانه خدمات پس از فروش بهوان را شرح می دهیم :

برخی از ویژگی های مهم سامانه خدمات پس از فروش بهوان

آیا به دنبال راهی برای ایجاد روابط پایدار با مشتریان خود هستید؟ همین امروز با ما تماس بگیرید!

با ما بهترین باشید

با بهوان، بهترین نرم افزاری سی ار ام در اصفهان در میان رقبای خود برترین باشید

استفاده بسیار ساده

یک CRM مدرن برای
یک تجارت مدرن

برنامه های اختصاصی

برنامه های اختصاصی برای
استقرار و آموزش

پلتفرم توسعه دهنده

پلتفرم توسعه دهنده گسترده
برای راه حل ها و ادغام های
سفارشی

انجام بهترین معامله

بدون هیچ هزینه پنهان
انجام بهترین معامله با
بهترین قیمت

استفاده بسیار ساده

یک CRM مدرن برای
یک تجارت مدرن

برنامه های اختصاصی

برنامه های اختصاصی برای
استقرار و آموزش

پلتفرم توسعه دهنده

پلتفرم توسعه دهنده گسترده
برای راه حل ها و ادغام های
سفارشی

انجام بهترین معامله

بدون هیچ هزینه پنهان
انجام بهترین معامله با
بهترین قیمت

ما در مجموعه بهوان به این باور داریم که ارائه خدمات پس از فروش قوی، ضامن رضایت و وفاداری مشتریان است. به همین دلیل، نرم افزاری جامع و قدرتمند برای مدیریت خدمات پس از فروش طراحی و توسعه داده ایم که به شما در زمینه ارتباط موثر با مشتریان و پیگیری مشکلات آن هاکمک می کند.

با نرم افزار خدمات پس از فروش بهوان خدمات پس از فروشی بی عیب و نقص به مشتریان خود ارائه دهید. کافی است همین امروز با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما در زمینه انتخاب و پیاده سازی نرم افزار خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

با خدمات پس از فروش ما، خیالتان از بابت رضایت مشتریانتان راحت خواهد بود!

جدیدترین مقالات ما

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

Name(Required)
×

در بهوان مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره