نکات مهم و طلایی در زمان خرید crm

در دنیای کسب و کارهای امروزی، استفاده از ابزارهای مناسب و کارآمد برای مدیریت ارتباطات با مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از این ابزارها، نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری یا به اختصار CRM هستند که به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا با مشتریان خود ارتباط بی‌نقصی برقرار کنند و نیازهای آن‌ها را به بهترین […]

مزایای سامانه خدمات پس از فروش بسیار زیاد و متنوع می باشد. در دنیای رقابتی امروز، تامین رضایت مشتریان و تبدیل آن ها به مشتریان وفادار از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل، استفاده از سامانه‌های پیشرفته و کارآمد برای ارائه خدمات پس از فروش بسیار حیاتی است. از جمله این سامانه‌ها می توانیم […]

در دنیای کسب و کار رو به رشد امروز، داشتن روابط موثر با مشتریان برای موفقیت هر شرکتی بسیار حیاتی است. از این رو، آشنایی با «اصول مدیریت ارتباط با مشتری» (CRM) اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. در این مقاله از بهوان، قصد داریم به بررسی مفهوم اصول مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته و نقش […]

در دنیای کسب‌وکار امروزی، برقراری ارتباط مؤثر و یادگیری راه‌ های جلب ‌اعتماد مشتری جهت کسب سود بیشتر و افزایش فروش، بسیار مهم و ضروری است. با توجه به رقابت‌های بالا در بازار، شناخت راه‌ های جلب‌ اعتماد مشتری که به ایجاد اعتماد و اعتبار بین فروشنده و خریدار کمک می‌کند، می‌تواند موجب موفقیت و […]

شناسه رهگیری کالا یا Tracking number، یک شماره منحصربه‌فرد است که برای هر مرسوله یا کالایی که ارسال می‌شود، تعیین می‌گردد. با استفاده از این شماره، مشتریان و پیک‌های پستی می‌توانند وضعیت و موقعیت کالای ارسالی را در طول مسیر پیگیری کنند. این شماره معمولاً توسط شرکت حمل‌ونقل یا خدمات پستی تعیین شده و در […]

سیستم CRM به معنای “مدیریت ارتباط با مشتریان” است که با استفاده از آن، شما می‌توانید ارتباطات خود با مشتریان را مدیریت کنید و در نتیجه کسب و کار خود را بهبود دهید. با نرم افزار crm ابری، شما می‌توانید به راحتی فرآیندهای مختلف کسب و کار خود را مدیریت کنید، از جمله: مدیریت اطلاعات […]

نرم افزار CRM (Customer Relationship Management) یک ابزار مهم برای شرکت ها و سازمان هاست که به آن ها کمک می کند تا روابط خود را با مشتریان بهبود بخشند و در نتیجه، فروش خود را افزایش دهند. با استفاده از بهترین نرم افزار CRM شرکت ها می توانند داده های مشتریان خود را کنترل […]

شاید در گذشته سوشال مدیا فقط برای گذراندن وقت با دوستان استفاده می شد. اما امروزه مصرف کنندگان انتظار دارند تا در این شبکه ها به راحتی با برند مورد نظرشان ارتباط برقرار کنند. به عبارت دیگر بتوانند برای درخواست خدمات و محصولات از آن استفاده کنند.مشتریان همچنین می خواهند تا به سرعت و شخصا […]

امروزه مشاغل تولیدی به این نتیجه رسیده اند که یک نرم افزار crm خوب به مدیریت هوشمند زنجیره تامین و افزایش ROI در تولید کمک می کند. به همین خاطر سرمایه گذاری در بخش CRM به طور فزاینده ای در صنایع تولیدی در حال افزایش است. صاحبان صنایع تولیدی اکنون به خوبی می دانند که […]

امروزه با افزایش رقابت، شرکت ها به دنبال راه هایی هستند که به آن ها امکان می دهد سهم بازار فروش خود را بیشتر از همیشه افزایش دهند. یکی از این راه ها ایجاد باشگاه مشتریان است که می توان آن را نوعی سامانه خدمات پس از فروش دانست. باشگاه مشتریان یکی از ابزار های […]

تمام سازمان هایی که می خواهند اجرای CRM را در اولویت استراتژی کسب وکار خود قرار دهند، نه تنها باید الزامات عملکردی آن را به طور کامل تجزیه و تحلیل کنند، بلکه باید به مسئله قیمت نرم افزار CRM نیز بپردازند. پیاده سازی CRM فراتر از خرید نرم افزار پایه است. بنابراین هنگام انتخاب نرم […]

تشخیص اصالت کالای خارجی موضوعی است که در ادامه می خواهیم درباره آن صحبت کنیم. هر زمان که محصول یا برندی در بازار به شهرت و محبوبیت می رسد، احتمالا افراد سودجویی پیدا می شوند که دست به تولید نسخه ی تقلبی آن می زنند. به همین خاطر مراکزی وجود دارند که در تمام طول […]

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

Name(Required)
×

در بهوان مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره