یکپارچگی داده ؛ کلید رشد کسب وکار شما است

کسب ‌وکارهای امروزی از طریق تعامل با مشتریان در رسانه ‌های اجتماعی، جستجو های گوگل، دستگاه ‌های هوشمند و غیره به داده های بیشتری نسبت به قبل دسترسی پیدا کرده اند. اما با این وجود همه شرکت ها نمی توانند یا نمی خواهند از این اطلاعات استفاده کنند. این در صورتی است که امروزه کلید […]

انتخاب ابزار مناسب برای هر کسب وکاری، یکی از عناصر مهم برای تکمیل هر تلاش کارآفرینی است. در دنیای دیجیتالی امروز که فناوری ظرفیت شغل ما را چندین برابر می کند، استفاده از نرم افزارهای تجاری همچون نرم افزار فروش و نرم افزار CRM بیشتر از هر زمان دیگری لازم است. بهترین CRM برای مشاغل […]

تجزیه تحلیل پیش بینی کننده یک رویکرد فعال برای به کارگیری داده‌های سازمانی، شناسایی الگوها و کمک به کسب‌وکارها جهت آماده شدن برای رویدادهایی است که ممکن یا محتمل هستند. برای تجسم این پیش بینی ها شرکت‌ها از نرم‌افزارهای اختصاصی، از جمله هوش تجاری و پلت ‌فرم‌های تحلیلی پیشرفته استفاده می‌کنند. این داده ها به […]

یکی از دغدغه های مهم سازمان ها و کسب وکارهایی که به دنبال خرید انواع نرم افزارهای تجاری همچون نرم افزار فروش ، نرم افزار رهگیری کالا ، نرم افزار اصالت کالا و نرم افزار خدمات پس از فروش هستند، تضمین کیفیت و کارایی اینگونه نرم افزارها است. یک نرم‌افزار با کیفیت به نرم ‌افزاری […]

نرم افزار مدیریت ، نرم افزاری است که برای ساده سازی و خودکارسازی فرآیندهای مدیریت در جهت کاهش پیچیدگی پروژه ها و وظایف بزرگ و همچنین تشویق یا تسهیل همکاری تیمی و تهیه گزارش مناسب از پروژه طراحی شده است. انواع خاصی از نرم افزارها که در این دسته قرار می گیرند عبارتند از: نرم […]

در تعریف هوشمندی استراتژیک می توان گفت که این اصطلاح در اصل به ابزاری اشاره دارد که برای کمک به فرآیند مدیریت راهبردی سازمان ها در جهت برنامه ریزی و اخذ تصمیمات صحیح استفاده می شود و از طریق گسترش دانش و ارتباطات داخلی و خارجی باعث بهبود عملکرد کسب و کار می گردد. بر […]

شش سیگما مجموعه ای از روش ها و ابزارهایی است که به منظور بهبود فرآیند کسب و کار و مدیریت کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. هدف از به کارگیری ابزارهای شش سیگما بهبود کیفیت با یافتن عیوب، تعیین علت آنها و بهبود فرآیندها است. در واقع بهبود کارایی و کاهش عیوب منجر به افزایش […]

اصول مدیریت در همه ی کسب و کارها در مورد اهمیت کیفیت اتفاق نظر دارد. حتی می توان موفقیت یک سازمان را از روی کیفیت کالاها و خدمات آن سنجید. با توجه به اهمیت این عامل، مدیریت کیفیت فراگیر در طول سالیان متمادی اهمیت زیادی پیدا کرده است و مدیران تلاش می کنند تا با […]

گسترش عملکرد کیفیت یا QFD چیست؟ امروزه مصرف کنندگان معمولی گزینه های زیادی برای انتخاب محصولات و خدمات مشابه دارند. اکثر مصرف کنندگان انتخاب خود را بر اساس ادراک عمومی از کیفیت یا ارزش آن محصول انجام می دهند. مصرف کنندگان معمولاً به دنبال بیشترین ارزش افزوده برای خرید خود هستند. به منظور رقابتی ماندن، […]

ساده سازی مدیریت انبارداری برای تمامی فروشگاه های خرده فروشی اعم از کوچک، متوسط و بزرگ بسیار مهم است و به همین خاطر آنها نیاز دارند نوعی از تکنولوژی های جدید را برای کنترل بهتر موجودی خود استفاده نمایند. استفاده از کالاهای مبتنی بر بارکد و بکارگیری سامانه رهگیری کالا یا نرم افزار رهگیری کالا […]

اگر قصد دارید در آینده ای نزدیک یک نرم افزار ERP را در شرکت خود پیاده سازی کنید باید با شاخص های نرم افزار ERP آشنایی داشته باشید. در واقع چنانچه می خواهید از اجرای ERP بهترین بهره و سود را در شرکتتان ببرید، آگاهی از شاخص های نرم افزار ERP یک امر ضروری برای […]

مدیریت تجربه مشتری که اغلب با اصطلاح انگلیسی CXM یا CEM نیز نامیده می شود، سیستمی از استراتژی ها و فناوری های بازاریابی است که بر تعامل، رضایت و تجربه مشتری تمرکز دارد. مدیریت تجربه مشتری یا CXM در واقع  رویکردی برای روابط با مشتریان است که فراتر از ابزارها و نرم افزارهای بازاریابی است […]

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

Name(Required)
×

در بهوان مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره