۷ نکته مهم استراتژی قیمت گذاری
در کنار یکپارچه سازی سیستم فروش با استفاده از نرم افزار فروش و خدمات پس از فروش ، تعیین قیمت
خانه » بلاگ
در کنار یکپارچه سازی سیستم فروش با استفاده از نرم افزار فروش و خدمات پس از فروش ، تعیین قیمت
قطعا استخدام یک فروشنده بی تجربه و ضعیف به نفع کسب و کار شما نخواهد بود. بنابراین لازم است قبل
در کنار استفاده از نرم افزار فروش و نرم افزار خدمات پس از فروش باید با انواع استراتژی بازاریابی آشنایی
مشاغل سالانه میلیاردها دلار صرف فعالیت های بازاریابی برای فروش بیشتر می کنند. اما برای تأثیرگذار بودن این هزینه ها
جهت ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار موفق ، باید کیفیت خدمات پس از فروش شما حفظ ،
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا (CRM) تنها یک سیستم نرم افزاری نیست که شما برای ایجاد ارتباط با مشتریان
هدف گذاری فروش چیست؟ هدف گذاری فروش در واقع هدفی است که برای یک فروشنده یا بخش فروش تعیین شده
مدیریت فرایندهای کسب وکار یا همان (BPM) نظریه بهبود فرآیندهای یک تجارت یا سازمان از ابتدا به انتها از طریق
با توجه به ضرورت سیستم رهگیری کالا برای خدمات پس از فروش در این مبحث بیشتر در خصوص سیستم های
همزمان با گسترش کسب و کار شما مقیاس وظایف و همچنین تعداد کارمندان مورد نیاز برای ادامه کار به سرعت
در گذشته اغلب مشاغل برای انجام فرآیندهای مختلف نظیر حسابداری یا کنترل منابع انسانی از چندین نرم افزار به طور
معمولا به مرور زمان برنامه های نرم افزاری بیشتری به عملیات کسب و کارها اضافه می شوند که هر کدام
این روزها همه چیز را با فناوری های پیشرفته می توان بهبود بخشید. کارمندان دیگر انتظار ندارند به صورت سنتی
مشاغل در حال رشد همواره با چالش های مختلفی روبرو هستند. در واقع همزمان با رشد کسب و کارتان، ممکن
در مباحث قبلی در خصوص ضرورت استفاده از نرم افزار فروش و نرم افزار خدمات پس از فروش و همینطور
فرقی ندارد کسب و کار شما چیست، هر شغلی که داشته باشید با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با
شـرکت بهوان (بهین مبتکران ایده) با سالها تجربه در حوزه تولید و طراحی سامانه های اختصاصی، اپلیکیشن های متنوع، مشاوره تحول دیجیتال و تکیه بر تجارب ارزشمند مدیران خود، با بکارگیری بروزترین ابزارهای برنامه نویسی به پشتوانه تیمی حرفهای برآن است که بهترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه دهد.