افزایش فروش اینترنتی

به این مقاله امتیاز دهید

تجارت الکترونیک در سراسر جهان در حال پیشروی است و فروش اینترنتی با توجه به مزایای بی شمارش هم برای مصرف کننده و هم فروشنده از جمله راحتی، مقرون به صرفه بودن، دسترسی سریع و غیره، بسیار گسترش یافته است. اگر شما هم می خواهید بخشی از این آمار رو به رشد باشید، باید در مورد راه حل های افزایش فروش اینترنتی بیشتر بدانید. در ادامه در رابطه با نحوه افزایش فروش اینترنتی بیشتر توضیح خواهیم داد.

همچنان با شرکت به وان ارائه دهنده انواع نرم افزار فروش ، نرم افزار رهگیری کالا ، نرم افزار اصالت کالا و نرم افزار خدمات پس از فروش همراه باشید.

چه عواملی موجب دلسرد شدن مشتریان از خرید آنلاین می شود؟

تجارت الکترونیک مدرن به سرعت در حال توسعه است. رقابت در هر حوزه بیشتر و بیشتر می شود. هر روز سایت های جدیدی برای خرید و فروش ظاهر می شود. به همین دلیل است که بازاریابان باید زمان و تلاش بیشتری را برای تشخیص راه های افزایش فروش اینترنتی اختصاص دهند. اما قبل از اینکه به راه های افزایش فروش بپردازیم، بیایید ابتدا مشکلات اصلی صاحبان فروشگاه های آنلاین بررسی کنیم و این که چه چیزی مشتریان را برای خرید آنلاین دلسرد می کند؟ این موارد عبارتند از:

  • عدم وجود محصولات مورد علاقه
  • قیمت نادرست یا مشخص نشده برای محصول
  • خدمات فروش بی کیفیت
  • زمان پاسخگویی طولانی مدت
  • مشکلات مربوط به توانایی بازگشت یا تعویض کالا
  • مشکلات تحویل

اینها رایج ترین مشکلات خرید آنلاین هستند که شما برای افزایش فروش اینترنتی ابتدا باید آنها را برطرف کنید. در ادامه به مهم ترین نکات افزایش فروش اینترنتی می پردازیم. همچنان با شرکت به وان ارائه دهنده انواع نرم افزار فروش ، نرم افزار رهگیری کالا ، نرم افزار اصالت کالا و نرم افزار خدمات پس از فروش همراه باشید.

نکات کلیدی برای افزایش فروش در سایت

راه های افزایش فروش اینترنتی

  • وب سایت شما و سهولت استفاده از آن

بین عناصر مختلف وب سایت شما باید فضای خالی کافی وجود داشته باشد. در غیر این صورت، ظاهر وب سایت شلوغ به نظر می رسد و حرکت بین عناصر مختلف سایت را برای چشم بازدیدکنندگان دشوارتر می کند. اما تنها طراحی جذاب وب سایت برای افزایش فروش آنلاین کافی نیست. کاربری وب سایت شما نیز باید راحت و قابل فهم باشد. برای هر گروه محصول دسته ها و زیر شاخه های جداگانه ایجاد کنید تا کاربر به راحتی بتواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند.

همچنین فروشگاه اینترنتی شما برای جلب اعتماد مشتری به خرید آنلاین حتما باید دارای گواهینامه دیجیتال SSL و نماد اعتماد الکترونیک باشد.

  • توجه به کیفیت تصویر محصولات

برای کاربران فروشگاه های آنلاین اطلاعات بصری محصولات ارزش زیادی دارد و خیلی ها بر همین اساس اقدام به خرید می کنند. بنابراین تصاویر محصول در افزایش فروش اینترنتی نقش کلیدی را ایفا می کنند. شما باید از تصاویر با کیفیت بالا برای معرفی محصول خود استفاده کنید تا به مشتریان امکان دهد هر عنصر محصول را به دقت بررسی کنند.

  • توضیحات فروشگاه آنلاین

یک مشتری بالقوه با ورود به یک سایت بلافاصله به گوشه سمت راست بالای صفحه توجه می کند. این گوشه باید حاوی اطلاعاتی درباره نوع سایت باشد. در این قسمت از صفحه، در زیر لوگو، باید نشان دهید که این شرکت به چه نوع فعالیتی مشغول است و چه خدماتی را ارائه می دهد یا چه چیزی را می فروشد. همچنین ارائه اطلاعات دقیق تماس برای جلب اعتماد مشتریان ضروری است.

  • بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو

خریداران آنلاین ممکن است علاقه مند به خرید محصول یا خدمات شما باشند، اما نتوانند فروشگاه آنلاین شما را در موتورهای جستجو مانند گوگل بیابند. سئو به رتبه بندی سایت شما در صفحات برتر مورتو جستجو و افزایش دید سایت شما توسط کاربران اینترنت کمک می کند.

به این ترتیب با تمرکز بر روی سئو سایت، تجارت آنلاین شما مشتریان و سفارشات بیشتری نسبت به رقبای شما در صفحات موتورهای جستجو جذب می کند. استفاده از تکنیک های آزمایش شده ی SEO برای رتبه بندی بهتر سایت در موتورهای جستجو  و جذب مشتری، بسیار موثر است. برای دریافت خدمات سئو در اصفهان به این سایت مراجعه کنید.

افزایش فروش اینترنتی

افزایش فروش اینترنتی با کمک نرم افزارهای تجاری

اینترنت با به چالش کشیدن چارچوب های دستی و سنتی کسب و کارها و ارائه قالب های تجاری جایگزین، شیوه انجام تجارت را به طور قابل توجهی تغییر داده است. اینترنت تأثیر گسترده ای بر روی توسعه بازار جهانی، اهداف و استراتژی بازاریابی و همینطور مدیریت بازاریابی شرکت ها داشته است. استفاده از وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای سازمانی تحت وب مانند نرم افزار فروش ، نرم افزار رهگیری کالا ، نرم افزار اصالت کالا و نرم افزار خدمات پس از فروش در افزایش فروش اینترنتی تاثیر به سزایی داشته است.

اما نرم افزارهای سازمانی چگونه می توانند به شما در افزایش فروش اینترنتی کمک کنند؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

تجزیه و تحلیل آنلاین داده ها برای پیش بینی و مدیریت فروش

مجموعه نرم افزارهای تجاری مانند نرم افزار فروش و CRM به جمع آوری داده های کسب و کار و سپس داده کاوی، مدل سازی و تجزیه و تحلیل آنها برای شناسایی خطرات و فرصت های آینده پیش روی کسب وکار کمک می کنند. استفاده از این نرم افزارها برای تجزیه و تحلیل مجموعه داده ها، تیم فروش را قادر می سازد در بستن قراردادهای فروش و افزایش فروش اینترنتی موثرتر عمل کند. این نرم افزارها در واقع با در نظر گرفتن همه عواملی که بر تصمیم خرید آنلاین مشتری تأثیر می گذارد به کشف سیگنال های جدید “خرید” در رفتار مشتری کمک می کند.

بنابراین تیم فروش می تواند با مشتریان مناسب در زمان مناسب ارتباط برقرار کرده و محصولی را که برای آنها مناسب است به آنها ارائه دهد و مستقیماً منجر به افزایش فروش شود. علاوه بر این نرم افزارهای سازمانی مانند نرم افزار فروش و CRM دارای قابلیت خودکارسازی کسب و کار و پیگیری سفارش مشتریان در زمان واقعی است که به بازاریابی خودکار و صرفه جویی در زمان کارکنان شرکت ها برای انجام کارهای تکراری کمک می کند.

نرم افزار CRM به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات مشتریان خود را جمع آوری کنید و از این جزئیات برای حفظ رابطه با آنها استفاده کنید و اطلاعات مفید و مرتبط را ارائه دهید تا بتوانید تعداد دفعات خرید آنها را افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  13  =  18

مقالات مرتبط

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

Name(Required)
×

در بهوان مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره