آیا اتصال CRM به شبکه های اجتماعی امکان پذیر است؟
شاید در گذشته سوشال مدیا فقط برای گذراندن وقت با دوستان استفاده
در یک تعریف ساده؛ مدیریت ارتباط با مشتری یا نرم افزار CRM یک فناوری است که برای مدیریت کلیه روابط و تعامل شرکت ها با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه استفاده می شود.
در اصل یکی از اهداف اصلی خرید نرم افزار CRM بهبود روابط تجاری با مشتریان است که به رشد و توسعه ی تجارت شما کمک می کند.
یک سیستم CRM نه تنها به شرکت ها کمک می کند تا با مشتریان خود در ارتباط باشند، بلکه به ساده کردن و بهبود فرآیندهای کسب و کار نیز کمک می کند.
در حال حاضر بهترین نرم افزار سی آر ام ، نرم افزاری است که روابط مشتری را در کل چرخه عمر مشتری از مرحله بازاریابی گرفته تا فروش و خدمات پس از فروش مدیریت کند.
به طور کلی چرخه CRM شامل بازاریابی، خدمات به مشتری و فعالیت های فروش است.
این کار با دسترسی و دستیابی به مشتری آغاز شده و به طور ایده آل منجر به وفاداری مشتریان می شود. پنج مرحله کلیدی در چرخه سی آر ام وجود دارد که عبارتند از:
رسیدن به یک مشتری بالقوه
کســـب مشتـــری
تبدیــــــل
حفــظ مشتــــری
وفـــاداری مشتـــری
امروزه مصرف کنندگان انتظار دارند که شما به عنوان یک کسب وکار یک تجربه خرید سفارشی را برای برآورده کردن نیازهای آنها ارائه دهید.
برای این هدف شما باید ابتدا درک کنید که مخاطبانتان چه می خواهند و به چه چیزی نیاز دارند. همچنین باید درک کنید که چگونه می توانید این الزامات را بهتر از رقبایتان برای آنها فراهم کنید. فرایند CRM به سازمان شما کمک می کند تا به این اهداف برسد. به طور کلی بهترین نرم افزار سی آر ام برای ساده سازی و بهبود تعامل با مشتری، بهبود روند فروش و کمک به اجرای موفق کمپین های بازاریابی طراحی شده است. سی آر ام تمامی این کارها را با بهبود کارآیی در طول گردش کار، اتوماسیون کارها و تجزیه و تحلیل داده ها انجام می دهد. اتوماسیون یکی از مهمترین مزایای ارائه شده توسط پلت فرم های CRM امروز است.
این ویژگی شما را قادر می سازد تا به طور خودکار فعالیت مشتریان قدیمی و جدید خود را ردیابی کرده و تمام اطلاعات تماس آنها را در یک پایگاه متمرکز پیگیری کنید. به این ترتیب خرید CRM یک راه حل همه منظوره برای مدیریت ارتباط با مشتری است که به طرز چشمگیری باعث بهبود کارایی پرسنل و رضایت مشتریان می شود. به طور کلی فرآیند CRM یک تلاش مشترک بین بخش های بازاریابی، فروش و پشتیبانی است. فرآیند سی آر ام شبیه به چرخه CRM در یک کسب وکار است. برای درک بهتر این موضوع ما نحوه عملکرد سی آر ام در هر مرحله از چرخه عمر مشتری را بررسی خواهیم کرد.
اولین قدم برای دستیابی به مشتریان جدید، معرفی تجارت به آنها است.
تیم بازاریابی به طور کلی با استفاده از اقدامات زیر این کار را انجام می دهد :
معرفی برند به مشتری بالقوه فقط آغاز روند CRM است.
در مرحله بعدی شما باید آنها را ترغیب کنید تا در مورد برندتان اطلاعات بیشتری کسب کنند و با آن درگیر شوند.
اگر شما در حال حاضر نیازهای سازمان خود را به درستی تعریف کرده اید و همچنین یک فرآیند فروش قوی دارید، در مسیر درستی برای خرید سی آر ام و پیاده سازی آن قرار گرفته اید. زیرا در این صورت این ابزار می تواند به شما در رسیدن به اهداف فروشتان کمک کند. در واقع هنگامی که قصد خرید CRM را دارید، بسیار مهم است که فرآیند فروش خود را به درستی تعریف کرده باشید تا در نهایت برای عملکردی که به آن نیاز ندارید هزینه ای پرداخت نکنید.
تمام سیستم های CRM مدرن به تیم های فروش محصول و خدمات اجازه می دهند که دید 360 درجه از مشتریان داشته باشند.
نرم افزار CRM تیم های فروش و خدمات را قادر می سازد تا به طور موثر و کارآمد با مشتریان تعامل داشته باشند.
با ارائه یک رویکرد جامع برای تعامل با مشتری و همینطور با ایجاد تجربه فوق العاده خرید در سراسر کانال ها، در نهایت رضایت مشتری افزایش می یابد.
گروه بندی مشتریان، نه فقط بر اساس آمار جمعیتی، بلکه از طریق داده یابی و سایر تکنیک ها، بر روی تمایل آنها به خرید، به تسریع چرخه فروش و در نتیجه افزایش درآمد در یک بازه زمانی کوتاه تر کمک می کند.
کارایی تیم های فروش و خدمات آنها بدون نیاز به باز کردن چندین سیستم برای جمعآوری اطلاعات در مورد یک مشتری، به طور چشمگیری افزایش مییابد.
یک سیستم CRM یکپارچه به ارائه فرصت هایی برای حل و فصل پیشگیرانه ی رویدادهای خدمات مشتری کمک می کند.
بهترین نرم افزار سی آر ام به خوبی پیکربندی شده و با پورتالهای مشتری و شرکا ادغام شده است.
این ویژگی امکان همکاری بین همه افراد درگیر در فرآیندهای فروش و خدمات را فراهم میکند.
یکی از مزایای اساسی نرمافزار CRM این است که فرصتهایی را برای فروش بهتر و فروش متقابل فراهم میکند
هر نرم افزاری که بر بستر اینترنت قابل استفاده باشد نرم افزار تحت وب ( Web Base ) نامیده می شود. از ویژگی های سیستم های تحت وب می توان به عدم نیاز به نصب آن در سیستم های کاربران اشاره نمود.
بله ، تمام سامانه های ما دارای یکسال پشتیبانی رایگان و 4 ساعت آموزش میباشد.
بله ، تمام سامانه های بهوان قابل اتصال به نرم افزار دارایAPI میباشند.
تمام سامانه های ما تحت وب بوده و قابل اجرا بروی تمام دستگاه ها است.همچنین قابل راه اندازی به صورت اپلیکیشن های اندروید و وب اپلیکیشن IOS نیز میباشند.
تقریباً هر واحد سازمانی می تواند از آن بهره مند شود. سامانه های ما برای بخش های مختلف تمام صنایع، شرکت های خصوصی، کارخانجات بزرگ و متوسط و… مناسب است.
شاید در گذشته سوشال مدیا فقط برای گذراندن وقت با دوستان استفاده
امروزه مشاغل تولیدی به این نتیجه رسیده اند که یک نرم افزار
امروزه با افزایش رقابت، شرکت ها به دنبال راه هایی هستند که
تمام سازمان هایی که می خواهند اجرای CRM را در اولویت استراتژی
نرم افزار اتوماسیون فروش بهوان محصولی قدرتمند با فهرستی چشمگیر از ویژگی های اتوماسیون بازاریابی و فروش برای کسب و کارها است. این محصول جدا از سادهسازی فعالیتهای فروش، حذف کارهای دستی، همگامسازی دادهها و ایجاد روابط قوی تر با مشتری، به شما امکان میدهد تا اطلاعات مشتریان از جمله اطلاعات تماس و سوابق خرید آنها را در یک نگاه مشاهده کنید و بدون هیچ مزاحمتی بر روی تولید سرنخ و فروش واقعی تمرکز نمایید. در همین راستا، این سیستم توانایی ایجاد اتوماسیون های قابل برنامه ریزی برای سادهسازی و سرعت بخشیدن به فرآیندهای مختلف در بخشهای فروش و بازاریابی را نیز ارائه می دهد.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم افزاری بهین مبتکران ایده است.