نرم افزار CRM املاک بهوان

نرم افزار CRM املاک | ویژگی های بهترین CRM مشاورین املاک

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بازار مسکن روز به روز در حال گسترش است. در چنین شرایطی شما با هجوم مشتریانی مواجه هستید که بدون داشتن یک نرم افزار CRM املاک ثبت و نگهداری اطلاعات آن ها دشوار خواهد بود.

بهترین crm املاک به شما کمک می کند تا اطلاعات تمام مشتریان خود را به راحتی سازماندهی کنید. این ویژگی نه تنها در وقت و انرژی شما صرفه جویی می کند، بلکه به تقویت روابط با مشتریان نیز کمک خواهد کرد. شما به راحتی می توانید تماس مشتریان خود را پیگیری کنید و بدانید فعالیت بازاریابی و فروش شما برای هر یک از آن ها در چه مرحله ای قرار دارد.

با استفاده از نرم افزار crm  تمامی این اطلاعات به صورت دیجیتالی از طریق وب سایت، پیامک، ایمیل، تماس های تلفنی و غیره جمع آوری شده و در دسترس شما قرار می گیرد. نرم افزار CRM املاک در اصل به عنوان منبع اطلاعات مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی عمل می کند. شما با کمک آن می توانید روابط خود را تقویت کنید و همینطور مبتنی بر داده های واقعی تصمیم گیری کنید.

اگر به دنبال سرمایه گذاری روی بهترین نرم افزار مشاورین املاک هستید حتما این مطلب را دنبال کنید. در ادامه به ویژگی های بهترین crm املاک و ضرورت استفاده از آن می پردازیم. همچنین یکی از بهترین نرم افزارهای  سی آر ام مشاورین املاک را به شما معرفی خواهیم کرد.

 نرم افزار CRM املاک چیست؟

نرم افزار crm املاک نوعی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است که مختص مشاوران املاک ساخته شده است. این نوع نرم افزار سی آر ام در اصل به مدیریت تمام ارتباطات با سرنخ ها و مشتریان املاک و مستغلات کمک می کند. نرم افزار CRM املاک تمام فعالیت ها و جریان های کاری لازم را در یک سیستم تلفیقی به صورت متمرکز و یکپارچه ذخیره می کند.

به این ترتیب نه تنها کلیه ی فرآیند های فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان خودکار و بهینه می شود. بلکه تجزیه و تحلیل داده ها نیز برای پیدا کردن سرنخ ها آسان تر خواهد شد.

به طورکلی سیستم های CRM املاک به صاحبان بنگاه ها و آژانس های املاک کمک می کنند تا:

  • اطلاعات سرنخ، معامله و تماس خود را متمرکز و سازماندهی کنند.
  • گردش کار و همینطور کارهای روتین و وقت گیر کارکنان را خودکارسازی کنند.
  • پایگاه داده مشتریان خود را به راحتی ادغام و مدیریت کنند.
  • کلیه تلاش های بازاریابی خود را اتوماسیون کنند.
  • در نهایت عملکرد آژانس املاک خود را بهبود بخشیده و به موفقیت هر چه بیشتر کسب وکارشان کمک کنند.

بهوان از یک CRM جامع برای مشاورین املاک برخوردار است. بدین معنی که با ارائه ویژگی ها و عملکرد های قدرتمند، نرم افزار crm را به صورت سفارشی برای مشاوران املاک ساخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار CRM املاک بهوان همین امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با استفاده از بهترین نرم افزار مشاورین املاک به راحتی می توانید کسب‌ و کار املاک و مستغلات خود را از ابتدا تا انتها مدیریت کنید. این نرم افزار کاملاً برای مشاوران املاک ساخته شده و از تمام ویژگی های لازم برای پیاده سازی استراتژی های کسب و کار آژانس های املاک برخوردار است.

نرم افزار crm چگونه به املاک و بنگاه ها کمک میکند؟

مزایای نرم افزار crm برای املاک و مستغلات

ابزارهای CRM هر ساله اهمیت بیشتری برای کار روزانه ی کسب و کار های گوناگون پیدا می کنند. بنگاه ها و نمایندگان املاک نیز از این قاعده مستتثنی نیستند. در حال حاضر نرم افزارهای CRM زیادی در دسترس کسب‌ و کار ها هستند و بسیاری از آن ها را می‌توان برای مطابقت با نیاز های مشاوران املاک سفارشی کرد.

با این وجود برخی از آن ها به ‌طور خاص برای این صنعت ساخته شده اند که مزایای بیشتری را ارائه می دهند. برخی از این مزایا عبارت اند از:

  • با مشتریان خود در هر کجا ارتباط برقرار کنید: این ابزار کسب و کار شما را در هر زمان و هر مکان در دسترس مشتریان قرار می دهد.
  • مشتریان خود را از مشتریان احتمالی و بالقوه تا مشتریان فوری و دست به نقد دسته بندی کنید: بهترین crm املاک به شما این توانایی را می دهد که از طریق کانال مناسب، با پیام مناسب، برای هر کدام از این مشتریان یک بازاریابی مناسب انجام دهید.
  • مشتریان خود را راضی نگه دارید: تقریبا یک سوم کسب و کار یک مشاور املاک از مشتریان قبلی و ارجاعات ناشی از آن ها به دست می آید. به این ترتیب راضی نگه داشتن مشتریان و حفظ آن ها پس از فروش ضروری است.
  • به سرنخ ها در سریع ترین زمان ممکن پاسخ دهید: سی آر ام به مشاوران املاک کمک می کند تا با چت ربات های هوشمند، ایمیل های خودکار و شماره گیر های سریع تک لمسی، به سرعت به مشتریان پاسخ دهند.
  • حجم بالای اطلاعات را مدیریت کنید: مشاوران املاک و مستغلات اطلاعات پیچیده زیادی را مدیریت می کنند.  نرم افزار CRM املاک می تواند تمام اسناد، یادداشت ها و ارتباطات شما با مشتریان را در یک مکان سازماندهی کند و در هر زمان اطلاعات صحیح و بروز را در اختیار کارکنان شما قرار دهد.

ویژگی های بهترین نرم افزار سی آر ام مشاورین املاک

اگر صاحب یک آژانس املاک هستید زمان آن رسیده است که با کمک نرم افزار CRM املاک تمام مخاطبین، معاملات، اسناد و اطلاعات مشتریان خود را در یک پلتفرم نگهداری کنید. به این ترتیب هرگز زمان یک قرارداد مهم و یا شماره تلفن یک مشتری خاص را از دست نخواهید داد.

بهترین نرم افزار مشاورین املاک همچنین به شما کمک می کند تا مخاطبین خود را بر اساس فیلتر های فعال، غیرفعال، ارجاع یا سفارشی تقسیم بندی کنید.

از این طریق می توانید استراتژی های فروش سفارشی را برای هر مرحله از قیف فروش خود ایجاد نمایید. در ادامه برخی دیگر از قابلیت های جذاب بهترین crm املاک را بررسی می کنیم.

  • تنظیم وظایف و یادآوری های گام به گام برای هر مرحله از معامله
  • کنترل پیگیری ها و زمان‌ بندی قراردادها
  • تقویت نیروی فروش املاک و مستغلات
  • مدیریت کمپین های بازاریابی
  • پیش بینی فروش و تجزیه و تحلیل فروش و بازاریابی عملیاتی
  • اختصاص  شماره های منحصر به فرد برای کمپین های بازاریابی خاص
  • اتوماسیون کلیه فعالیت های بازاریابی
  • ادغام آسان با سایر کانال های بازاریابی نظیر ایمیل، شبکه اجتماعی و وب سایت ها

بهترین crm املاک پیگیری “همیشه فعال” را ارائه می دهد؛ به این ترتیب کارکنان هیچ سرنخی را از دست نمی دهند.

بهترین نرم افزار مشاورین املاک دارای ویژگی های پیشرفته تلفنی مانند شماره گیری تک لمسی، انتقال تماس زنده و لیست تماس های خودکار است. نرم افزار CRM املاک با قرار دادن تمام تاریخچه ارتباطات، اسناد و لیست اموال در یک پلت فرم واحد و قابل جستجو، مدیریت مشتری را برای همه آسان می کند.

با کمک بهترین نرم افزار مشاورین املاک ، مدیر یا صاحب کسب و کار می تواند تنها با یک نگاه، وضعیت خریداران و سلامت کلی همه معاملات آژانس خود را ارزیابی کند.

ضرورت استفاده از نرم افزار CRM برای املاک

مطالب پیشنهادی : نرم افزار سی آر ام چگونه کار می کند؟

ضرورت استفاده از نرم افزار CRM برای املاک

مدیریت آژانس های املاک و مستغلات آنقدر ها که بعضی ها تصور می کنند ساده نیست. برای مثال انواع مختلف املاک نیازمند رویکرد های بازاریابی متفاوتی هستند، زیرا مشتریان املاک مسکونی و مشتریان املاک تجاری نیازهای متفاوتی دارند.

همچنین نحوه بازاریابی، جلسات حضوری، نمایش املاک و بسته شدن معاملات برای هر ملکی اعم از تجاری یا مسکونی متفاوت است. بنابراین آژانس های املاک و مستغلات به انعطاف پذیری قابل توجهی نیاز دارند. در واقع از آنجایی که ویژگی های مورد نیاز آن ها اغلب بسیار سفارشی هستند به همین خاطر شرکت های تولیدکننده نرم افزار crm اقدام به تولید نرم افزار سی آر ام ویژه املاک کرده اند.

برقراری تماس های تلفنی در بنگاه های املاک بسیار زیاد است و اغلب فرآیند های معاملات مانند تعیین زمان جلسات حضوری با تماس تلفنی تنظیم می شوند. استفاده از بهترین نرم افزار مشاورین املاک برای مدیریت تماس در آژانس های املاک و بنگاه ها ضروری است.

علاوه بر این فرآیند فروش املاک و مستغلات مستلزم یادداشت برداری های زیادی در طول روز است. سیستم های CRM مستقیماً به ضبط و سازماندهی راحت این یادداشت ها کمک می کنند.

این ویژگی به کارمندان شما کمک می کند تا زمان کمتری را برای یادداشت برداری و زمان بیشتری را برای بستن معاملات صرف کنند.نرم افزار CRM املاک می تواند اطلاعات تماس مخاطبین را در یک پایگاه داده ثبت کند و سپس آن ها را با تقویم فعالیت کارمندان آژانس سازماندهی کند.

همچنین می تواند اعلان‌ هایی را به کارمندان شما نشان دهد تا در صورت نیاز با مشتریان احتمالی تماس گرفته و درخواست آن ها را پیگیری کنند.

نتیجه گیری

همانطور که دیدید استفاده از نرم افزار CRM املاک که به طور ویژه برای تجارت املاک و مستغلات طراحی شده است، مزایایی زیادی را برای کسب وکار شما به دنبال دارد. بدون شک این ابزار به شما کمک می کند تا هیچ معامله ای را به راحتی از دست ندهید.

امروزه برای مشاوران املاک، یک نرم افزار crm خوب به ابزاری ضروری جهت مدیریت خط لوله فروش تبدیل شده است.بهترین نرم افزار مشاورین املاک به متخصصان املاک و مستغلات در طول چرخه های فروش و بستن معاملات کمک می کند.

ساده‌ سازی مدیریت سرنخ ها گرفته تا بهبود روابط مشتری؛ به این ترتیب CRM می تواند بهترین راه حل برای آژانس های املاک باشد. اگر به کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید حتما با تیم متخصص بهوان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5  +  5  =  

مقالات مرتبط

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

Name(Required)
×

در بهوان مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره