یکپارچه سازی سفارشات شعب با نرم افزار فروش

یکپارچه سازی سفارشات شعب با نرم افزار فروش

۴/۵ - (۱ امتیاز)

امروز صاحبان مشاغل بزرگ که دارای چندین شعبه در مناطق مختلف هستند، از هر ترفندی استفاده می کنند تا مدیریت کلی تجارت خود را بهتر در دست بگیرند. خوشبختانه یکپارچه سازی سفارشات شعب با نرم افزار فروش این مدیریت را آسان تر کرده است.

شما باید از بهترین راه حل ها برای به موفقیت رساندن تجارت خود استفاده کنید. راه حلی که نه تنها عملیات روزمره تجارت شما را روان تر می کند، بلکه به جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان نیز می انجامد. نرم افزار فروش این قدرت را در اختیار صاحبان مشاغل قرار می دهد که با احتیاط و دقت بیشتری بانک اطلاعاتی مشتریان را در شعب مختلف ایجاد و ذخیره کنند. بنابراین شما می توانید به اطلاعات مشتریان خود در هر زمان و مکان بدون هیچ مشکلی دسترسی داشته باشید.

علاوه براین یک نرم افزار فروش کارامد، مدیریت بازاریابی برجسته ای را ارائه می دهد که به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا فروش خود را در سراسر شعب کنترل کنند. در اینجا، ما در خصوص کاربرد نرم افزار فروش به عنوان راه حل عالی برای یکپارچه سازی سفارشات در شعبه های مختلف یک کسب و کار می پردازیم. با ما همراه باشید.

اهمیت یکپارچه سازی سفارشات شعب با نرم افزار فروش

  • یکپارچه سازی فرآیند فروش

با حضور بسیاری از مشتریان در شعب مختلف، این احتمال وجود دارد که امور از کنترل شما خارج شده و رسیدگی به سفارشات تک تک آنها کار سختی شود.  این سوء مدیریت قطعا باعث نارضایتی مشتریان زیادی خواهد شد که احتمالا ترجیح می دهند دیگر از شما خرید نکنند! یک سیستم نرم افزار فروش با یکپارچه سازی سفارشات شعب مختلف، کلیه فعالیت های فروش شما را روان تر کرده و در نتیجه به مدیریت هر چه بهتر کسب و کار شما کمک می کند بدون اینکه هیچ خللی به اعتبار برند شما وارد گردد.

  • کنترل آنلاین سفارشات

نرم افزار فروش به شما کمک می کند تا به صورت آنلاین تمام سفارشات شعب  مختلف را چک کرده و همه چیز را از راه دور کنترل کنید. به این ترتیب  قطعا چنین سیستمی می تواند رضایت مشتریان را شما را بیشتر از همیشه جلب نماید. هرچه مشتری ها بیشتر راضی تر باشند، احتمال ثبت سفارش و خرید مجدد آنها بیشتر می شود.

اکنون می توانید تمامی سفارشات، قراردادها ، رسیدها ، موجودی کالا ، صورتحساب ، مدیریت محصول و موارد دیگر را در زمان کمتری ردیابی کرده و بهره وری بیشتر کسب و کار خود را تضمین کنید.

  • مدیریت موجودی

مدیریت موجودی در تمام شعب بدون یکپارچه سازی کل سفارش ها کار بسیار پیچیده ای است. در این مواقع به سختی می توان به موجودی اجناس بعد از هر یک از سفارشات مشتریان پی برد. اما یکپارچه سازی سفارشات شعب با نرم افزار فروش مدیریت موجودی را نیز آسان تر می کند. بنابراین هرگز اهمیت یکپارچه سازی سفارشات با این نرم افزارها را دست کم نگیرید. پیگیری موجودی کالا (محصولات) یک مزیت برای تجارت است و به شما این امکان را می دهد تا موجودی خود را به موقع به روز کنید.

پیگیری کلیه محصولات موجود در انبار شما و تهیه مجدد آنها می تواند خواسته های مشتریان را برآورده کند. با استفاده از این نرم افزار ، علاوه بر موجودی کالا می توانید هزینه های صرف شده برای موجودی کالا ، داده های مشتری ، حقوق و دستمزد کارمندان و سایر موارد را ردیابی کنید.

  • صرفه جویی در وقت

نرم افزار فروش با یکپارچه سازی سفارشات باعث صرفه جویی در وقت می شود. زیرا دیگر لازم نیست وقت خود را برای محاسبه دستی تمام سفارشات در شعب گوناگون تلف کنید و کنترل همه سفارشات و محصولات خریداری شده با نرم افزار فروش بدون خطا و بسیار دقیق امکان پذیر است.  بنابراین می توانید از این زمان به دست آمده برای انجام سایر کارهای کسب و کار خود استفاده کنید و از این طریق درآمد خود را افزایش دهید.

  • مدیریت کارکنان

علاوه بر تمام ویژگی های ذکر شده، داشتن نرم افزار فروش برای مدیریت کارکنان در شعب نیز مورد استفاده قرار می گیرند. کارکنان شما دست راست شما هستند که مسئول رشد تجارت شما در مناطق مختلف اند. بنابراین ، شما باید بتوانید بر روی فعالیت تک تک آن نظارت داشته باشید.

با استفاده از یک سامانه فروش شما می توانید تجزیه و تحلیل عمیقی انجام داده و از عملکرد کارکنان خود مطلع شوید. اکنون می توانید کارهای روزمره ای را که به آنها محول کرده اید، زیر نظر داشته باشید و بدانید که آیا آنها آن را اجرا می کنند یا خیر. بنابراین حتی اگر از نظر جسمی در محل کار خود در شعب گوناگون حضور نداشته باشید، می توانید بفهمید که کدام یک از کارکنان شما در حال دریافت یا پیگیری سفارشات مشتریان است.

  • مدیریت مشتری

همانطور که می دانید مشتریان ستون فقرات تجارت شما هستند. بنابراین ، باید به آنها انگیزه دهید که درگیر تجارت شما شوند. با ایجاد ارتباط رضایت بخش با مشتریان خود می توانید آنها را به مشتری دائمی تبدیل کرده و فروش خود را افزایش دهید.

با نرم افزار فروش به راحتی می توانید با مشتریان در سراسر شعب ارتباط برقرار کرده و از آنها بپرسید که آیا از خدماتی که از شما می گیرند راضی هستند یا خیر. همچنین می توانید از تاریخ خرید و نوع سفارشات آنها مطلع شوید و خدمات مشابهی را برای افزایش نرخ رضایت به آنها ارائه دهید. به غیر از این ، شما حتی می توانید مشتریان را گروه بندی کنید و به آنها تخفیف یا پیشنهادات ویژه بدهید تا آنها را به تجارت خود بیشتر جذب کنید.

  • دسترسی چند مکانی

انتخاب بهترین نرم افزار به شما این امکان را می دهد از هر مکانی به تجارت خود دسترسی پیدا کنید. به راحتی می توانید از همه شعب خود سودآوری داشته باشید. شما می توانید تمام فعالیت های شعب خود را همزمان بررسی کرده و تمام جزئیات را بدست آورید.

علاوه بر این ، می توانید فعالیت های روزمره کارمندان خود را و برای اطمینان از انجام به موقع وظایف پیگیری کنید. اجازه ندهید هیچ خطایی مانع از درآمد کسب و کار شما شود. برای کار کردن ، تنها چیزی که شما نیاز دارید یک اتصال به اینترنت خوب و یک دستگاه قابل حمل برای کنترل عملکرد کسب و کار شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8  +  2  =  

مقالات مرتبط

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

Name(Required)
×

در بهوان مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره