افزایش فروش اینترنتی
تجارت الکترونیک در سراسر جهان در حال پیشروی است و فروش اینترنتی با توجه به مزایای بی شمارش هم برای
خانه » بلاگ
تجارت الکترونیک در سراسر جهان در حال پیشروی است و فروش اینترنتی با توجه به مزایای بی شمارش هم برای
شرکت ها با استفاده از نرم افزارهای سازمانی همچون نرم افزار فروش و نرم افزار خدمات پس از فروش حجم
آشنایی با نقشه سفر مشتری برای طراحی بهتر محصولات و خدمات مهم است. نقشه سفر مشتری در واقع یک نمایش
امروزه در عصر تجارت الکترونیک، اعتماد تعریف جدیدی پیدا کرده است. در واقع عدم تعامل فیزیکی مشتریان با فروشندگان و
مسئولیت اجتماعی شرکت یا “CSR” عملی است که نگرانی های زیست محیطی و اجتماعی را با برنامه ریزی و عملکرد
دانش محصول چیست؟ دانش محصول بخش مهمی از موفقیت یک سازمان است. بدون برخورداری از دانش محصول، یک تیم بازاریابی
موفقیت سازمان تا حد زیادی به عملکرد کارمندان آن بستگی دارد. مدیریت کارمندان چالش برانگیزترین قسمت مسئولیت های روزمره یک
از آنجا که میزان فروش معمولاً مبتنی بر عملکرد فروشنده است، مشاغلی پر فروش و پردرآمد هستند که رضایت شخصی
این روزها بهبود ارتباطات با مشتریان به روشی که از فناوری برای اولویت قرار دادن تعاملات انسان محور استفاده می
چه به تازگی یک تجارت جدید را شروع کرده باشید و چه مدت ها است که در یک کسب و
قدرت ظاهر در فروش محصولات شما از اهمیت بالایی برخوردار است و برای موفقیت در بازاریابی و فروش باید محصول
فضای رقابتی برای سازمان ها با هر شکل و اندازه ای و در تمام بخش های صنعت بیش از هر
یکی از مراحل موفقیت در فروش، ایجاد و پیروی از دستورالعمل های جامع فروش است. فارغ از صنعت، کارکنان باید
مهارت های مورد نیاز در خدمات مشتریان در واقع صفات و روش هایی است که شما را قادر می سازد
امروزه کسب و کارها در یک محیط فوق رقابتی حضور دارند. در نتیجه درک انواع روش های حفظ مشتری در
بالا بودن استانداردها به صورت مداوم و صرف نظر از صنعت، برای هر برندی ضروری است، مدیریت جامع کیفیت یک
شـرکت بهوان (بهین مبتکران ایده) با سالها تجربه در حوزه تولید و طراحی سامانه های اختصاصی، اپلیکیشن های متنوع، مشاوره تحول دیجیتال و تکیه بر تجارب ارزشمند مدیران خود، با بکارگیری بروزترین ابزارهای برنامه نویسی به پشتوانه تیمی حرفهای برآن است که بهترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه دهد.