مهارت های فروش در سال 2021

مهارت های فروش در سال ۲۰۲۱

به این مقاله امتیاز دهید

از آنجا که میزان فروش معمولاً مبتنی بر عملکرد فروشنده است، مشاغلی پر فروش و پردرآمد هستند که رضایت شخصی مشتریان خود را بیشتر جلب کنند. برای جلب این رضایت شما باید مهارت های فروش جدید را بدانید.

همچنان با شرکت به وان ارائه دهنده انواع نرم افزار فروش ، نرم افزار رهگیری کالا ، نرم افزار اصالت کالا و نرم افزار خدمات پس از فروش همراه باشید.

مهارت های فروش در سال ۲۰۲۱ برای فروشندگان مدرن

  1.  ماندن در بالای روندها و ایده های جدید

همه چیز با دانستن آنچه در مورد آن صحبت می کنید شروع می شود. مشتریان امروز شما حتی ممکن است گاهی اوقات بهتر از فروشندگان از محصولات آگاهی داشته باشند. در واقع بیشتر مشتریان زمانی با فروشنده صحبت می کنند که از تمام اطلاعات محصول کاملا خبر دارند. بنابراین آنها به جای یک فروشنده معمولی به یک مشاور هوشمند احتیاج دارند که وقت خود را صرف ارائه مهارت های بالقوه محصول و دادن اطلاعات دقیق نماید تا آنها با اطمینان کامل خرید نمایند.

به این ترتیب فروشندگان اکنون باید بتوانند در هنگام تبلیغ محصول اطلاعاتی را که مصرف کنندگان از محصول آنها دارند، فیلتر کنند و جزئیات جدیدتری را بیان کنند.

  1. سازگاری مهارت ها و توانایی های نماینده فروش

مهارت های فروش جدید بیش از سایر روش های فروش سنتی، نیاز به صرف زمان برای تحقیق در مورد مشتریان و یادگیری بازار دارند. این می تواند شامل هر تعاملی از اولین تماس با مشتری تا بستن معامله باشد.

اما خبر خوب این است که شما اکنون ابزار لازم برای این کار را در اختیار دارید. به عنوان مثال ، انواع نرم افزار CRM نظیر نرم افزار فروش و نرم افزار خدمات پس از فروش به شما این امکان را می دهد تا بینشی قوی در مورد چشم انداز فروش خود نسبت به گذشته پیدا کنید. به این ترتیب با بهره گیری از این ابزارهای جدید ، مشاغل کوچک می توانند درک بیشتری از بازار پیدا کنند و بنابراین با رویکردی متناسب و شخصی تر، مشتری را بهتر جذب نمایند.

  1. هوش هیجانی: ارتباط با مشتریان

هم اکنون ما در یک “عصر اجتماعی” زندگی می کنیم که فقط به شبکه های اجتماعی اشاره نمی کند، بلکه به یک مهارت اجتماعی نیز اشاره دارد. اگر فروشندگان در گذشته بیشتر سخنگو بودند، اما یک نماینده فروش مدرن در حال حاضر مهارت شنوندگی بالایی دارد تا نیازها و ترجیحات مشتری بهتر درک کند.

فروشندگان مدرن خوب زمان زیادی را صرف تحقیق در مورد نیازهای مشتریان در شبکه های اجتماعی می کنند تا با نقش و مسائل حرفه ای و همچنین علایق شخصی آنها آشنا شوند. اطلاعات موجود در شبکه های اجتماعی به شما کمک می کند تا از آینده ی تجارت خود به عنوان یک تولید کننده یا خرده فروش مطلع شوید و یک ارتباط شخصی و معنی دار با نیازهای مشتریان برقرار کنید. مثلا در حال حاضر اغلب خانم ها به خرید لوازم آرایشی بدون تست حیوانی اهمیت می دهند و این به یک موضوع داغ در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. بنابراین برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان خود باید شروع به فروش برندهایی از لوازم آرایشی نمایید که فاقد تست حیوانی باشند و این نکته را هنگام فروش به مشتری متذکر شوید.

  1. مهارت های همکاری با مشتری: کار با مشتری

همانطور که می دانید یک اصل موفقیت در ورزش های گروهی، همکاری گروهی است که باعث می شود یک تیم ورزشی به موفقیت دست یابد. اما جالب است بدانید این اصل یکی از روش های مهارت در فروش نیز محسوب می شود. شما به عنوان یک فروشنده ، باید به خریداران خود احساس قدرت در تصمیم گیری برای خرید محصول دهید.

به عنوان مثال، طیف وسیعی از گزینه ها از پایین ترین قیمت تا گرانترین قیمت را به مشتری خود نشان دهید. با این حال، اگر مشتری خود را بشناسید، می توانید از قبل بودجه و نیازهای او را پیش بینی کنید  و شاید بتوانید از کالاهای سطح پایین و گران ترین گزینه ها صرف نظر کرده و مستقیما کالای مدنظر مشتری را به او معرفی نمایید با این کار مشتری شما می فهمد که شرایط او را در نظر می گیرید و احساس می کند در تیمش هستید.

  1. اعتماد به نفس و مهارت های انگیزشی

فروشندگان همیشه باید اعتماد به نفس داشته باشند. اما بین اعتماد به نفس ناشی از خودخواهی و اعتماد به نفس با پشتیبانی حقایق و احترام به نظر دیگران تفاوت زیادی وجود دارد. مصرف کنندگان به جای احساس فشار به سمت خرید یک محصول، ترجیح می دهند انگیزه و استقلال خود را برای تصمیم گیری در مورد خرید یک محصول احساس کنند.

  1. مهارت در فروش تیمی و تقسیم دانش

اکنون دیگر کسب و کارها ارزش یک فرهنگ محیط کار قوی و یک محیط تیمی را درک می کنند. یک تیم موفق فروش یک تیم درگیر و با همکاری بین اجزای تیم است.  تیم هایی که با کمک هم می فروشند نیز با هم موفق می شوند و اکنون این کار از همیشه آسان تر است. نرم افزار فروش و دیگر نرم افزارهای تحت وب امکان به اشتراک گذاری داده های مشتری، به روزرسانی های تیمی و سایر اطلاعات مهم را با سرعت و کارآیی، بیش از هر زمان دیگری فراهم می کند. به این ترتیب دیگر بهانه ای برای همکاری نکردن با هم وجود ندارد!

  1. مهارت داستان سرایی به جای تکنیک های فروش

داستان سرایی یکی از قدرتمندترین ابزاری است که ما برای تعامل با مردم در اختیار داریم. فروشندگان باتجربه منبع فوق العاده غنی از حکایات در زندگی واقعی هستند که می توانند موارد استفاده، مسائل و عوارض احتمالی محصولات مختلف را نشان دهند. هیچ دو مکالمه فروشی نباید یکسان باشد. اما توانایی بهره گیری از تجربه و ارائه انتخابی داستان های مربوطه یک مهارت کاملاً خلاقانه است که به برقراری ارتباط واقعی با مشتری کمک می کند.

اگر می خواهید مهارت فروش خود را با نرم افزارهای جدید افزایش دهید با شرکت به وان ارائه دهنده انواع نرم افزار crm ، نرم افزار رهگیری کالا ، نرم افزار اصالت کالا و نرم افزار خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  18  =  20

مقالات مرتبط

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

Name(Required)
×

در بهوان مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره