قدرت ظاهر در فروش

قدرت ظاهر در فروش

۴.۲/۵ - (۵ امتیاز)

قدرت ظاهر در فروش محصولات شما از اهمیت بالایی برخوردار است و برای موفقیت در بازاریابی و فروش باید محصول شما از لحاظ زیباشناسی حس حرفه ای بودن و کیفیت برتر را منتقل کند. اما این در حالی است که بسیاری از شرکت ها از اهمیت این فاکتور چندان آگاهی ندارند. در واقع به نظر می رسد مدیران بیشتر مایل به یافتن جدیدترین راه حل هایی هستند که کارآیی و سرعت تولید را افزایش می دهد. گرایش های جدید فناوری نیز توجه ها را بیشتر به سمت اتوماسیون، تجزیه و تحلیل و راه حل های فنی سوق داده است.

وقتی صحبت از ظاهر محصول می کنیم منظورمان فقط بسته بندی محصول نیست، ظاهر می تواند با حوزه هایی مانند رسانه های اجتماعی، انواع نرم افزار فروش و خدمات مشتری و محتوای وب و حتی ظاهر فروشندگان شما و طرز برخورد آنها با مشتری مرتبط باشد. به این ترتیب برای اینکه شرکت ها بتوانند مارک تجاری بهتری برای محصولات خود ایجاد کنند، باید اهمیت ظاهر را در همه زمینه های کسب و کار و بازاریابی خود درک کنند.

برای آشنایی بیشتر با قدرت ظاهر در فروش  با شرکت بهوان ارائه دهنده انواع نرم افزار فروش ، نرم افزار رهگیری کالا ، نرم افزار اصالت کالا و نرم افزار خدمات پس از فروش همراه باشید.

قدرت ظاهر در فروش و برداشت اول

برداشت اول همه چیز است. اگر اولین برداشت (بسته بندی) مثبت باشد ، احتمال خرید مردم بیشتر است. امروزه همانند اهمیت به فروش آنلاین، بسته بندی با کیفیت نیز ضروری است. برخی از مشتریان کیفیت بسته بندی را دلیل اصلی برای درجه بندی کیفیت یک محصول می دانند. به این ترتیب بسته بندی مناسب یک عامل مهم در رضایت مشتریان از محصولات است.

طراحی و نحوه ارائه محصول بر ارزیابی افراد از کیفیت محصول نقش دارد و در انتخاب نهایی و خرید آنها تأثیر می گذارد. شکل ، رنگ و اندازه یک محصول بر درک مشتری از ارزش آن تأثیر می گذارد. مشتریان همچنین در مورد ارگونومی و کارایی طراحی محصول نیز ارزیابی می کنند.

ظاهر بر احساس تأثیر می گذارد

یک مارک تجاری موثر با ظاهر قدرتمند، احساسات مشتریان را تحریک می کند و در نهایت بر رفتار و انتخاب مصرف کننده تأثیر می گذارد. یکی از مهم ترین عواملی که احساسات را تحت تأثیر قرار می دهد رنگ است. هر رنگ با احساسات خاصی همراه است و تحقیقات نشان داده است که رنگ ها ۹۰٪ قضاوت سریع درباره محصول را تشکیل می دهند. این بدان معنی است که رنگ تأثیر قابل توجهی در رفتارهای خرید افراد دارد. انتخاب رنگ برای یک برند می تواند تا ۸۰٪ در شناخت آن تأثیر بگذارد.

بسیاری از مصرف کنندگان حتی می گویند که اگر وب سایت یک تجارت از زیبایی و رنگ و لعاب جذابی برخوردار نباشد، تصمیم نمی گیرند دوباره برای خرید به آن سر بزنند. بنابراین ظاهر حرفه ای باید در نه تنها در محصول بلکه در وب سایت و نرم افراز فروش و خدمات مشتری نیز اعمال گردد.

مارک تجاری یعنی ایجاد ارتباط با مخاطب

مارک تجاری تنها مربوط به شرکت شما نیست؛ بلکه در مورد ایجاد ارتباط با مخاطب شما است. از طریق مارک تجاری می توانید حقایق و روندهای کسب و کار خود را به صورت بصری منتقل کنید. وقتی این کار را به طور موثری انجام دهید، مردم آرمان های نام تجاری شما را به خوبی درک می کنند. وقتی سیگنالی که به مشتری می دهید فراتر از خواندن مزایا، اطلاعات و قیمت محصولات باشد، می تواند قلب مصرف کنندگان را لمس کند.

نمایش جذاب خدمات و همه ارزش های کسب  و کار شما خصوصاً به صورت آنلاین بسیار مهم است، زیرا تنها چند ثانیه فرصت دارید خود را به شخصی که در وب سایت شما در حال گشت و گذار است ثابت کنید. اگر پیام شما در عرض ده ثانیه بر روی مشتری تاثیری نگذارد، فرصت تبلیغ کسب و کار خود را از دست داده اید.

یک طراحی جدید می تواند تصویر برند شما را احیا کند

برای وفادار نگه داشتن مشتری به مارک تجاری شما، استفاده از مارک تجاری منسجم در تمام مراحل رسانه ها هم به صورت آنلاین و هم در بخش خدمات مشتریان یا در مکان های فیزیکی فروشگاهی ضروری است. در واقع درهر مکانی که مردم محصولات شما را می بینند، باید تفاوت آن را با سایر رقبا به خوبی تشخیص دهند.

این کار با استفاده مداوم از وب سایت و نرم افزار فروش حرفه ای ، فونت ها و طرح های رنگی جذاب و عکس های باکیفیت انجام می شود. کارت ویزیت و بنر تبلیغاتی شما نیز باید با طراحی و زیبایی وب سایت مطابقت داشته باشد. این امر همچنین باید در طراحی لباس کارمندان نیز رعایت گردد.

یک عامل مهم دیگر در فروش های آنلاین ، ظاهر محصول در تصاویر است. اگر طراحی وب سایت و تصویر برداری محصولات شما ضعیف اجرا شود، احتمال اینکه مشتری به خرید از شما تمایل پیدا کند بسیار کم است. برای طراحی سایت و نرم افزارهای حرفه ای کسب کار مانند نرم افزار فروش ، نرم افزار رهگیری کالا ، نرم افزار اصالت کالا و نرم افزار خدمات پس از فروش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برند سازی باعث ایجاد روابط قوی با مشتری می شود

قدرت ظاهر در فروش انکارناپذیر است. خواه مردم متوجه شوند یا نشوند، ارتباط تصویر با نام تجاری در حال ایجاد رابطه با آنها است. مهم نیست که شما چه نوع محصولی را ارائه می دهید. وقتی شخصی غرق ظاهر محصول شما می شود ، نسبت به آن بیشتر احساس نیاز پیدا می کند و به طور طبیعی  به سمت آن در قفسه فروشگاه گرایش پیدا می کند.

ظاهر فراتر از زیبایی است

زیبایی شناسی شامل تمام جنبه های بصری یک محصول از جمله بسته بندی ، فونت ، اندازه متن ، رنگ و تصاویر است. با این حال ، مارک تجاری شما علاوه بر جنبه های موثر در فروش آنلاین و ظاهر فیزیکی مطلوب باید در سبک بازاریابی و فروش و همینطور ارائه خدمات مشتریان نیز قدرتمند ظاهر شود. در واقع برندسازی یک تجربه چند وجهی است که از بسیاری جهات مشتری را به خود جذب می کند. شرکت ها نه تنها باید جذاب به نظر برسند ، بلکه باید حرفه ای و قابل اعتماد نیز باشند. برای اینکه یک تصویر کاملا حرفه ای و مورد اعتماد را به مشتریان خود نشان دهید باید از نرم افزار CRM حرفه ای نیز برخوردار باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

33  +    =  41

مقالات مرتبط

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

Name(Required)
×

در بهوان مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره