نرم افزار گارانتی برای خدمات یا محصولات شما

نرم افزار گارانتی برای خدمات یا محصولات شما

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نرم افزار گارانتی برای خدمات یا محصولات شما چه می کند؟ در ادامه می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم. با بهوان همراه باشید.

بیشتر مدیران و صاحبان مشاغل از مزایای درج ضمانت نامه های محصولاتشان همراه با جزئیات کامل در یک سیستم با خبر نیستند و نمی دانند که این ویژگی به عنوان یک ارزش باورنکردنی در شرکت آنها عمل می کند. چرا که بدون آن یک تجارت متحمل هزینه های بسیار زیادی برای بخش گارانتی و تعمیر محصولات می شود. اگر می خواهید این هزینه را برای شرکت خود کاهش دهید ، تکیه بر عملکرد یک نرم افزار گارانتی مناسب جهت ردیابی ضمانت نامه ی محصولات تصمیم عاقلانه ای خواهد بود.

 

اهمیت نرم افزار گارانتی برای خدمات یا محصولات شما

در دنیای امروز با توجه به پیشرفت فناوری در بهبود تجربه خرید مشتریان و همینطور افزایش سود صاحبان مشاغل و کسب و کارها ، بایگانی کردن اطلاعات مربوط به ضمانت نامه محصولاتی که مشتریان شما خریداری نموده اند به صورت دستی و سنتی، دیگر روشی در حال منسوخ شدن است.

چرا که در این روش ضمانت نامه های ثبت شده ممکن است به راحتی از بین بروند، یا در ثبت آنها اشتباه صورت بگیرد. اما هنگامی که با رایانه های حاوی تجهیزات جانبی و بسته های نرم افزار فروش و خدمات پس از فروش کار می کنید. می توانید با خیال راحت هزاران ضمانت نامه مختلف را خیلی دقیق و ساده به ثبت برسانید.

علاوه بر این نرم افزار گارانتی به شما اجازه می دهد تا به تمام اطلاعات و جزئیات مرتبط با ضمانت نامه ها همچون نام مشتری ، تاریخ خرید ، تاریخ انقضای گارانتی ، شرایط ضمانت نامه و غیره به راحتی دسترسی داشته باشید. شما حتی می توانید فیلترهای اعلان را برای ضمانت های منقضی شده تنظیم کنید تا از این طریق بتوانید پایان دوره گارانتی محصولات و خدمات را به مشتریان خود اطلاع دهید و یا در صورت نیاز آنها را بار دیگر تمدید کنید.

استفاده از نرم افزارهای گارانتی موجب می شود تا اطلاعات ضمانت نامه های فروش محصولات خیلی سریع تر در اختیار تولید کننده ، فروشندگان ، مراکز تعمیرات و مصرف کنندگان قرار بگیرد. نرم افزار گارانتی در واقع فرآیندهای خدمات پس از فروش را ساده می کند و به شرکت ها امکان می دهد تا در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنند و در عین حال نحوه کار خود با اطلاعات را نیز بهبود ببخشند. داده های موجود در این نرم افزار همچنین به شرکت ها کمک می کند تا همه جنبه های تجارت خود را بهتر بسنجند.

 

اهمیت نرم افزار گارانتی برای خدمات یا محصولات شما

با استفاده از نرم افزار گارانتی ، مدیریت گارانتی خدمات و محصولات خود را بهینه ، ساده و دقیق کنید.

همانطور که می دانید روند رسیدگی به پرونده های مربوط به گارانتی محصولات و خدمات در یک شرکت معمولاً با طرح موضوع توسط مصرف کننده شروع می شود ، سپس به مرحله ارزیابی رسیده و در نهایت به تعیین اینکه آیا خرابی ، مسئله ای است که توسط تولید کننده پوشش داده می شود یا خیر  ختم می شود.

اما گاهی اوقات شما نمی دانید که آیا مشتری مستحق دریافت خدمات پس از فروش و گارانتی محصول است یا خیر. در این صورت به کمک نرم افزار گارانتی یا همان نرم افزار خدمات پس از فروش شما به صورت خودکار می توانید وضعیت گارانتی محصول مشتریان خود را بررسی کنید. به این ترتیب مدیریت بخش خدمات پس از فروش به کمک نرم افزار گارانتی ساده و دقیق تر می شود.

مزایای استفاده از نرم افزار گارانتی برای خدمات یا محصولات شما

با استفاده از نرم افزار گارانتی همه ذینفعان از جمله تولید کنندگان ، تأمین کنندگان ، ارائه دهندگان خدمات و مشتریان نهایی می توانند از مزایایی همچون کاهش هزینه گارانتی ، بهبود کیفیت محصول و تجربه یک خرید خوب بهره مند شوند. اما چگونه؟

در حقیقت نرم افزار گارانتی با ساده سازی فرایندها ، حذف ورود داده های تکراری و همینطور داوری خودکار در مورد ادعای مشتری در خصوص مشکل محصول یا خدمات ، هزینه های مربوط به پردازش گارانتی را برای تجارت شما کاهش می دهد. این نرم افزار به صورت خودکار اعتبار دوره ی تعمیر و سرویس های ارائه شده توسط نمایندگی های فروش محصولات شما را پیگیری می کند و اطلاعات ضمانت نامه ها را به روز نگه می دارد.

همچنین با کاهش زمان پردازش ادعای مشتری مبنی بر خراب بودن کالا و تامین قطعات لازم ، فرآیند دریافت خدمات پس از فروش و گارانتی محصول را برای مشتری آسان و سریع می کند. در واقع نرم افزار گارانتی زمان متوسط ​​رسیدگی به تماس مشتری برای دریافت خدمات پس از فروش را کاهش می دهد.

 

لزوم یکپارچه سازی نرم افزار گارانتی با نرم افزار فروش و غیره

نرم افزار مدیریت گارانتی به منظور استاندارد سازی فرایندهای گارانتی و بهبود ارتباط بین تولیدکنندگان محصول و مصرف کنندگان کار می کند. البته متأسفانه ، بسیاری از فروشندگان و مراکز تعمیرات از چندین سیستم به جای یک سیستم یکپارچه استفاده می کنند ، که این باعث کند شدن زمان پردازش و کاهش شفافیت فعالیت آنها می شود. به بیان دیگر استفاده از چندین سیستم ، ایجاد یک سیستم استاندارد و مناسب برای کارمندان را غیرممکن می کند.

هزینه های بالای سیستم های غیر یکپارچه ای که به طور دستی مدیریت می شوند ، برای شرکت ها به صرفه نیست. درحالی که استفاده از نرم افزار فروش و نرم افزار گارانتی یکپارچه سازی شده موجب می شود تا به راحتی در هر زمان جدیدترین اطلاعات در اختیار فروشندگان قرار بگیرد. اینگونه نرم افزارها هزینه های مربوط به گارانتی محصولات یا خدمات را کاهش می دهند.

نرم افزار گارانتی موجود در شرکت بهوان از امکان ادغام با نرم افزارهای دیگر کسب و کار شما نظیر نرم افزار فروش یا حسابداری برخوردار می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان بهوان تماس بگیرید. ما به ساده سازی روند گارانتی شرکت ها کمک می کنیم تا هم در وقت و هم در هزینه کسب و کار خود صرفه جویی کنند.

کلیه سامانه ها و نرم افزارهای موجود در شرکت بهوان برای تولیدکنندگان هر نوع کالایی که باید با شبکه ای از بازاریابان و همینطور کارمندان بخش فروش و خدمات پس از فروش محصولات در ارتباط باشند ، مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

23  +    =  32

مقالات مرتبط

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

Name(Required)
×

در بهوان مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره