نرم افزار یکپارچه چرا و چگونه

مزایای نرم افزار یکپارچه چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید

خیلی از مدیران و صاحبان کسب و کارها می خواهند بدانند که نرم افزار یکپارچه چرا و چگونه میسر می شود؟ و مزایای نرم افزار یکپارچه چیست؟ اگر شما هم هنوز از یکپارچه سازی نرم افزارهای مورد استفاده در شرکت خود مطمئن نشدید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه کنید.

برای موفقیت در بازار رقابتی امروز ، یکپارچه سازی نرم افزارهای مورد استفاده در یک شرکت ، نظیر نرم افزار فروش و خدمات پس از فروش بسیار اهمیت دارد و موجب تسریع در فرآیندهای شرکت و بهبود کیفیت خدمات آن می شود. به عبارت دیگر یکپارچه سازی نرم افزارها یک نمای کامل ۳۶۰ درجه از تجارت را در اختیار شما قرار می دهد. بالعکس ، شرکت هایی که از سیستم ها و نرم افزارهای غیر یکپارچه استفاده می کنند ، متحمل افزایش هزینه و مصرف منابع زیادی می شوند. اما نرم افزار یکپارچه چرا و چگونه ؟

در ادامه می خواهیم بدانیم چرا باید نرم افزار فروش و خدمات پس از فروش یکپارچه باشد؟ و چگونه می توان این نرم افزارها را یکپارچه کرد؟

چرا باید نرم افزار فروش و خدمات پس از فروش یکپارچه باشد؟

بدون داشتن یک سیستم کاملاً یکپارچه ، تیم های فروش شما در معرض خطر از دست دادن معاملات جدید هستند. به عنوان مثال هنگامی که مشتریان با شما تماس می گیرند و از شما می خواهند تا در مورد فاکتورهای گذشته اطلاعاتی به آنها بدهید، در صورتی که شما برای پاسخگویی به آنها سیستم خود را ترک کنید و یا از دیگر اعضای تیم برای دسترسی به آن اطلاعات سوال کنید، منجر می شود تا زمان پاسخگویی به مشتری افزایش یافته و در نتیجه یک تجربه مشتری منفی ایجاد گردد. گاهی اوقات این تجربه منفی منجر به صرفه نظر کردن مشتری از خرید محصول جدید می شود.

ترکیب نرم افزار فروش و خدمات پس از فروش به شما کمک می کند تا فرآیند بازگشت به عقب که شامل بررسی اطلاعات خرید مشتری ، صورتحساب و همینطور اطلاعات مربوط به ارسال و موارد دیگر است را به خوبی مدیریت کنید. بنابراین با ادغام این دو نرم افزار ، انتقال اطلاعات می تواند تنها با یک کلیک ساده انجام شود. به این ترتیب شما به سرعت تمام اطلاعات را در یک مکان به دست می آورید.

گذشته از آن یکپارچه سازی نرم افزارها تعداد وارد کردن اطلاعات یکسان را کاهش می دهد. در واقع هنگامی که نرم افزار فروش و نرم افزار خدمات پس از فروش شما یکپارچه باشد ، دیگر نیازی نیست اطلاعات مشتریان را در هر کدام از آنها به صورت جداگانه وارد نمایید ، بلکه با یکبار وارد کردن اطلاعات ، هر دو نرم افزار بروزرسانی می شوند. این ویژگی به میزان قابل توجهی سرعت کار پرسنل شما را افزایش داده و احتمال بروز خطا هنگام وارد کردن اطلاعات تکراری را کاهش می دهد.

چرا باید نرم افزار فروش و خدمات پس از فروش یکپارچه باشد؟

  • مزایای نرم افزار یکپارچه

بسیاری از سازمان های تجاری ، برای تجهیز عملیات های خود از نرم افزارهای مختلفی استفاده می کنند. اما گاهی اوقات داشتن سیستم های جداگانه کنترل آنها را سخت می کند و منجر به از دست رفتن بهره وری در بین کارمندان می شود. به همین علت خیلی از سازمان ها به فکر ادغام نرم افزارهای کاربردی شرکت خود هستند. چرا که ادغام این دو سیستم اصلی فروش یک گام کلیدی برای آزاد کردن زمان گران بهای پرسنل شماست.

یک CRM قوی و یکپارچه به شما کمک می کند تا تمام مراحل موفقیت در کسب و کار خود را مانند تعامل با مشتری ، فروش ، خدمات پس از فروش ، کمپین های بازاریابی و موارد دیگر را به خوبی مدیریت کنید. به طور کلی برخی از مزایای یکپارچه سازی نرم افزارها برای کسب و کارها عبارتند از :

– باعث صرفه جویی در وقت و انرژی کارکنان شرکت می شود.

– دقت و سرعت عمل پرسنل را افزایش می دهد.

– روند بازاریابی و جذب مشتری را بهبود می بخشد.

-کیفیت فروش و همینطور خدمات پس از فروش را افزایش می دهد.

– منجر به کاهش هزینه های شرکت می شود مثلا نیاز به پرسنل بیشتر را کاهش می دهد.

چگونه نرم افزار فروش و خدمات پس از فروش را یکپارچه کنیم؟

اگر به دنبال راهی برای یکپارچه سازی کلیه امور شرکت خود هستید، بهترین و موثرترین راه حل برای شما استفاده از یک نرم افزار CRM قوی است که با به‌کارگیری آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی قادر است به طور همزمان تمامی نیازهای تعاملاتی ، عملیاتی و تحلیلی شرکت را به ‌صورت جامع ، یکپارچه و هوشمند ارائه نماید.

با استفاده از نرم افزار CRM خوب و کارآمد نه تنها می توانید نیازهای امروز کسب و کارتان را پوشش دهید بلکه با توجه به انعطاف‌پذیری بالا و همینطور قابلیت توسعه و بهبود مستمر این نرم افزار می توانید نیازهای آتی سازمان را نیز برطرف سازید.

چگونه نرم افزار فروش و خدمات پس از فروش را یکپارچه کنیم؟

بهوان؛ ارائه دهنده کلیه نرم افزارهای یکپارچه

نرم افزار CRM بهوان از کلیه ویژگی های مذکور برخوردار است و به منظور سازماندهی کلیه عملکردهای مشتریان شما تولید شده است. به این ترتیب با استفاده از این نرم افزار شما علاوه بر اینکه یک بانک اطلاعاتی قدرتمند از مشتریان خود خواهید داشت به سابقه ارتباط آن ها با سازمان نیز دسترسی پیدا می کنید.

یکپارچه سازی نرم افزار فروش و خدمات پس از  فروش به کمک یک نرم افزار سی آر ام ، تمام اطلاعات شرکت شما ، از جمله مخاطبین ، مشتریان ، کارکنان و تأمین کنندگان را در یک مکان نگه می دارد. بنابراین نرم افزار  CRM نه تنها برای سازماندهی شرکت بلکه برای ارتقاء آن نیز عالی است.

همین الان نرم افزار سی آر ام بهوان را تهیه کنید و فروش و رضایت مشتریانتان را چندین برابر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

39  +    =  45

مقالات مرتبط

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

Name(Required)
×

در بهوان مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره