نرم‌افزار فروش باید با سایر نرم‌افزارها یکپارچه باشد

لزوم استفاده از نرم‌افزار فروش یکپارچه با سایر نرم افزارها

۵/۵ - (۱ امتیاز)

برای خیلی از مدیران سازمان ها دلیل استفاده از نرم‌افزار فروش یکپارچه هنوز مشخص نیست. خیلی از آنها حتی ممکن است این کار را یک کار بیهوده و اضافی تلقی کنند! اما واقعا نرم‌افزار فروش چرا باید با سایر نرم‌افزارها یکپارچه باشد؟ در ادامه همین بخش به این سوال پاسخ خواهیم داد.

برای صاحبان مشاغل انگیزه ایجاد یک محیط کسب وکار هر چه کارآمدتر و موثرتر هرگز به پایان نمی رسد. همین انگیزه این افراد را به سمت انتخاب راه حل های جدیدی می برد که به ساده و سریع تر کردن کارهای اداری یا عملیاتی کمک می کند.

در حقیقت استفاده از یک فناوری مناسب می تواند به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک کند. به این ترتیب کارکنان بدون اینکه درگیر کارهای اضافی شوند فقط روی پروژه های کلیدی سازمان و افزایش فروش متمرکز می شوند. یکپارچه سازی نرم افزار فروش با سایر نرم افزارها یکی از اقداماتی است که مسیر رسیدن به ایده آل های شرکت را هموار می سازد.

چرا نرم‌افزار فروش باید با سایر نرم‌افزارها یکپارچه باشد؟

در حال حاضر  نیروی کار مدرن در حال تحولات سریع است. مشاغل امروزی برای این که بتوانند میزان بهره وری خود را افزایش دهند باید به دنبال راهی برای افزیش رشد و پاسخ به شرایط جدید بازار باشند. استفاده از سیستم ها و فناوری های جدید می تواند بخش های مختلف سازمان ها را نظیر بخش بازاریابی، بخش فروش  بخش خدمات پس از فروش و حتی بخش استخدام کارکنان را با هم ادغام کند.

فرآیند فروش به تنهایی مراحل مختلفی از بازاریابی تا پردازش سفارش و ارسال محصول و … دارد. یکپارچه سازی فرآیند فروش در کنار دیگر فرآیندهای سازمان همگی می تواند منجر به کارآمدی بیشتر کسب و کار و افزایش بازدهی آن شود.

یکپارچه سازی نرم افزار چیست؟

ادغام نرم افزارهای تجاری کسب و کار یکی از رایج ترین چالش هایی است که شرکت ها در حال حاضر با آن روبرو هستند. هم اکنون در اکثر شرکت ها برنامه های کاربردی با یکدیگر متصل نیستند و در نتیجه ی جزیره ای و جدا از هم بودن داده ها، با کاهش دقت و سرعت انجام فرآیندهای کسب و کار مواجه می شویم.

اما خوشبختانه وقتی می توان ابزارها، برنامه ها و داده های شرکت را با یکدیگر ادغام کرد، طیف گسترده ای از مزایا و راه حل های فروش برای سازمان ایجاد می شود.

نرم‌افزار فروش بهوان

یکپارچه سازی نرم افزار در واقع به فرآیند ترکیب دو یا چند قطعه نرم افزار به منظور حل مشکل داده های جدا از هم اشاره دارد. یکپارچه سازی سامانه ها و نرم افزارهای تجاری به خصوص برای شرکت های بزرگ که از فرآیندهای تجاری گسترده و پیچیده ای برخوردار هستند بسیار نیاز است. اگر هنوز قانع نشده اید که چرا نرم‌افزار فروش باید با سایر نرم‌افزارها یکپارچه باشد، ادامه مطلب را دنبال کنید.

لزوم یکپارچه سازی نرم افزار فروش با دیگر نرم افزارهای تجاری

یکی از دلایل یکپارچه سازی نرم افزار فروش با دیگر نرم افزارهای تجاری این است که از کپی کردن اطلاعات از یک ابزار به ابزار دیگر یا جابجایی بین برنامه ها جلوگیری می کند که در نتیجه همین امر به طور قابل توجهی در زمان کارکنان صرفه جویی خواهد شد. ادغام نرم افزار فروش همچنین با خودکار کردن کارهایی که در حالت عادی باید توسط ابزارهای نرم افزاری خارجی انجام شود، کار را برای کارکنان شما بسیار آسان تر می کند.

یکپارچه سازی نرم افزار فروش با دیگر نرم افزارهای تجاری عملکردهای اصلی تیم فروش شما را در یک مکان قرار می دهد و به این ترتیب بستر ارتباطی فروش شما را به یک مرکز اصلی برای بازاریابی ایمیل، خدمات پس از فروش و پشتیبانی از مشتری، حسابداری، مدیریت اسناد و موارد دیگر تبدیل می کند.

مزایای ادغام نرم افزار فروش با دیگر نرم افزارهای تجاری

برای این که در کسب و کار خود با سرعت چشمگیری پیشرفت کنید، ضروری است که کلیه برنامه های نرم افزاری کسب و کارتان با یکدیگر یکپارچه شوند. یکپارچه سازی کسب و کار شما با این روش موجب صرفه جویی در هزینه های سازمان و افزایش بهره وری در تجارت می شود. با درک مزایای این کار خواهید فهمید که چرا نرم‌افزار فروش باید با سایر نرم‌افزارها یکپارچه باشد .

  • افزایش کارآیی فرآیندهای سازمانی

اتوماسیون و یکپارچه سازی چندین فرآیند کلیدی سازمانی که روزانه درمحیط کار با آن روبرو می شوید، مثل مدیریت فروش، مدیریت ثبت سفارش، تهیه صورتحساب، حسابداری، مدیریت امور مشتری و … به رشد سریع کسب و کار شما کمک می کند.

  • تصمیم گیری سریع و کارآمد

هنگامی که تقریباً در هر مکانی سریعا به اطلاعات مورد نیاز کسب و کار و فروش خود دسترسی دارید و همینطور کلیه داده های تجاری لازم را در زمان واقعی در اختیار دارید می توانید در صورت نیاز تصمیمات دقیق تر و سریع تری برای ادامه روند کار شرکت اخذ نمایید.

  • صرفه جویی در زمان و هزینه

با استفاده از دانش به روز فناوری اطلاعات دیگر نیازی به تهیه ، نصب و نگهداری چندین سیستم و مدیریت جداگانه هر کدام از آنها نیست. در واقع با ادغام سامانه فروش با دیگر سامانه ها، کاهش قابل توجهی در هزینه های عملیاتی سازمان قابل تحقق است.

ادغام نرم افزار فروش با دیگر نرم افزارهای تجاری

  • گسترش کانال های فروش

با داشتن یک سیستم نرم افزار فروش یکپارچه، خیلی سریع و آسان می توانید کانال های فروش کسب و کار خود را گسترش دهید. زیرا به دلیل ادغام شدن کلیه فرآیندها و داده های سازمان، بازاریابان به راه های بیشتری برای جذب مشتریان دسترسی دارند.

از آنجا که یکپارچه سازی نرم افزارها منجر به انجام سریع فرآیندها می شود،کارکنان شرکت قادر می شوند فرآیندها و برنامه های فروش خود را به خوبی تنظیم کنند. یکپارچه سازی نرم افزارها با ایجاد راه حل های نوآورانه می تواند به ارزش افزوده محصول شما اضافه کند که در نهایت منجر به رضایت بیشتر مشتریان می گردد.

یک سیستم نرم افزاری یکپارچه تضمین می کند که مشتریان از یک تجربه خرید عالی برخوردار شوند و این که کارمندان شما نیز با دسترسی فوری به کلیه اطلاعات مشتری، خدمات فروش و گارانتی بهتری به مشتریان ارائه دهند.

 

بهوان؛ ارائه دهنده نرم افزارهای یکپارچه مورد نیاز شما

حال که با یکپارچه سازی نرم افزارها و لزوم استفاده از نرم افزار یکپارچه آشنا شدید، درصورت نیاز به هرنوع نرم افزار یکپارچه کافی است با کارشناسان ما در بهوان تماس بگیرید. ما شما را به طور کامل راهنمایی خواهیم کرد و بهترین نرم افزار یکپارچه فروش را برای شما تولید می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1  +  6  =  

مقالات مرتبط

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

Name(Required)
×

در بهوان مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره